وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

کودک من

شلوار

ر ر

1394/10/13 10:43
نویسنده : وبلاگ کودک من
2,926 بازدید
اشتراک گذاری

در داستان دوم آموزش قرآن به کودکان

به حرف و صدای "ر" رسیدیم

با حرکت دست و اشاره حرف و صدای "ر" رو همراه با شعر مورد نظر آموزش می دیم

موتور سواری می کنیم ر ر ر

و در کارگاه آخر کتاب "ر" رو رنگ و در محل مورد نظر می چسبانید.

با توجه به اینکه ترکیب حروف رو تا حدی یاد گرفتن می توان از "ر" استفاده کرد . با حروف دیگه ترکیب کنیم. بطور مثال:

"ر" با "ا" چی می شه : را را را می شه

"ر" با "و" چی می شه: رو رو رو می شه

کودک من

از لینکهای زیر بازدید کنید

آموزش قرآن به کودکان 1

آموزش قرآن به کودکان 2

دانلود دعای فرج برای کودکان

ترکیب حروف

شعر سوره فیل

ق ق ق

آ ا

س س س

پ پ پ

ف ف ف

ج ج ج

او و و

اُ  ُ  ُ

م م م

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد