وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره

کودک من

شلوار

ب ت ث

1394/10/22 10:48
نویسنده : وبلاگ کودک من
4,878 بازدید
اشتراک گذاری

در این قسمت سه حرف با صداها گفته شده

که ترکیب دو کتاب  "کار کودک 1" و "آموزش حرف عربی" است.

با شعر "موتور تونو خاموش کنین ت ت ت"

و دو کلید که مانند تصویر دایره کشیده شده به دو نقطه "ت" اشاره دارد.

که باید حروف "ت" را رنگ کند و شعر مورد نظر را بخواند.

کودک من

و همانطوری که در تصویر زیر می بینید در کتاب "آموزش نشانه ها عربی" به این صورت "ت" آموزش داده شده

کودک من

برای حرف "ب" شعر مورد نظر خوانده می شود

با بزبزی بازی کنید ب ب ب

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

آموزش قرآن به کودکان 1

آموزش قرآن به کودکان 2

دانلود دعای فرج برای کودکان

ترکیب حروف

شعر سوره فیل

ق ق ق

آ ا

س س س

پ پ پ

ف ف ف

ج ج ج

او و و

اُ  ُ  ُ

م م م

ر ر ر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مهسا
19 دی 95 12:16
چقدر خوب بود
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد