وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

کودک من

شلوار

نقاشی های ساجده 4 سال و 2 ماه

1394/10/22 17:28
نویسنده : وبلاگ کودک من
2,485 بازدید
اشتراک گذاری

نقاشی کشیدن باعث می شه استرس بچه ها کم بشه

و به آنها آرامش می ده

در این نقاشی خودش رو کشیده که شب شده و خوابیده. برام جالب بود که کفش هاش رو هم کنار تخت کشیده

کودک من

ساجده می گه : بابا و مامان رو کشیدم که عروسی شون هست

کودک من

کودک من

اینجا هم مامان و ساجده و آجی اش رو کشیده که دارن نماز می خونن. ازش پرسیدم اون آبی ها که آویزونن چی هستن؟ و گفت : لامپ هستن

کودک من

نقاشی های 2 سال و 9 ماه

نقاشی 2 سال و 10 ماه

نقاشی های 2 سال و 10 ماه

بازی و نقاشی

نقاشی 3 سال و 10 ماه

نقاشی های ساجده 4 ساله

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

علی امین زاده
27 دی 94 8:53
فقط برای بچه ها آرامش بخش نیست. برای من هم نقاشی کشیدن و کلاً انجام فعالیت هنری آرامش بخشه.
مامان فاطمه
28 دی 94 11:10
آفرین به ساجده جون فوق العادس
سوسن
19 دی 95 12:16
چقدر خوب بود
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد