وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

کودک من

شلوار

تولد 4 سالگی آرتین عزیز با تم توماس

1394/11/8 19:48
نویسنده : وبلاگ کودک من
2,449 بازدید
اشتراک گذاری

تزیینات تولدت که خودم درستشون کردم.

میز تنقلات: پف فیل بیسکویت تم، مرنگ

میز شام: ته چین مرغ، بادمجان طبقه ای، دلمه برگ مو، لازانیا رولی، سالاد روسی، رولت کوکوسبزی، کیک مرغ، ژله بستنی، چیز کیک، دسر قالبی

گیفت تولدت: برچسب توماس

تاج تولد

برگه یادگاری

ساعت تولد، برگه خوشامدگویی و فلش به سمت تولد

کارت تولد

اینم هدیه مامان و بابا

و اما تولد دوم که روز 26 شهریور بود دوستای وبلاگی (چندتایی که حالا با هم رفت و آمد داریم) و چندتا از همکارام بودن. تولد خانومانه. این تولد هم نی نی بیشتر بود و شما کلی حالشو بردی.

بعد از تولد اول همش میگفتی منکه پسر خوبی بودم و رقصیدم برام بازم تولد بگیر.

اینم عکسای تولد دومت

میز تنقلات: پاپکورن، باقلوا، بیسکویت تم، شکلات

میز عصرونه: لازانیا رولی، رولت کوکوسبزی، سالاد روسی، کاناپ کیک مرغ، چیز کیک، ژله بستنی، دسر قالبی

با تشکر از مامان آرتین عزیز

http://shazdehkoochooloo.niniweblog.com

لینک تولد 1 سالگی آرتین عزیز کلیک کنید

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مریم
19 دی 95 11:58
چقدر خوب بود
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد