وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

کودک من

شلوار

جشن قدم مرسانا عزیز

1394/11/27 19:38
نویسنده : وبلاگ کودک من
7,215 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

 

 

داخل گیفتها  

 

گیفتها  

 

یسکویت کفش که بیشتر سمبولیک بود  

 پاپ کورن

شیرینی کفش  

 

 

 

اینم دوتا کیکی که خودم برات درست کردم عزیزم  

فدات بشم که از دیدن  فشفشه ترسیدی  

قربونت برم که میخوای فشفشه روشن کنی  

به بابا مامانی فری علاقه زیادی داری

هروقت بابا منو میبینی فوری میگی دلاااااااااااااااااااااااااااااااام و میری به طرفش

 

 

 تزیینات میز شام

 

تزیین نوشابه  

تزیینات میز شام  

 

totalgifs.com bonecos-massa gif gif 035.gif

فدات بشم که اینقدر مهربونی  

 

نون ساندویج به شکل کفش  

 

سالاد الویه با تزیین دمپایی  

سوفله قارچ و گوشت  

سالاد  

سوسیس میکروفری با تزیین کفش 

سالاد الویه کفشی  

 

سوپ رشته فرنگی  

کباب ترکی با تزیین کفش

زله کفش  

دسر شکلاتی  

 

دسر کاستر

 

نمای میز  

 

 

اینم کادو مامانی فری و بابایی احمد برای عزیزترینم

  از روی اولین کفش جیکرم  دادم ساختن

تاریخ راه افتادن عزیزم دادم پشت کفش حک کرد تا یادگاری بمونه

 

 

الهی قربونت بشم که از دیدن عروسک اینقدر خوشحال شدی دست خاله فهیمه درد نکنه

کادو مامان وبابا جون مرسانا خوشگل

http://www.ninimahsa89.blogfa.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مریم
19 دی 95 11:49
چقدر خوب بود
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد