وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

کودک من

شلوار

مرسانا عزیز و نوروز 91

1394/11/27 20:32
نویسنده : وبلاگ کودک من
1,969 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

بـهاران فیض دیگر دارد امسال / هوایش مشک و عنبردارد امسال

 

عـــــروس قله ای پا میر و بابا / بدامن لعل و گوهر دارد امسال

 

 

عزیز دلم

 .
میخوام هفت سین عید رو به خاطر تو بچینم

سبزه را به خاطر روی زیبایت

سمنو به خاطر  شیرینی لبخندت

سایه دانه به رنگ چشم هایت

سیب به خاطر تردیه گونه هایت

سکه به خاطر درخشش قلبت 
درشکفتن جشن نوروز برایت در همه ی سال سر سبزی جاودان وشادی ،اندیشه ای

 پویا  موفقیت و برخورداری از همه نعمتهای خدادادی آرزومندم

۲۰۰ روزگیت مبارک نفسم 


عروسکم امسال عید و سفره هفت سین خیلی با شکوهتر جذابتر و دوست داشتنی تر بود

چون شما عزیزرو در کنارمون داشتیم

 و خداوند رو برای این نعمت و هدیه  الهی شاکریم

 

عشق من کنار سفره هفت سین مامان فری

 

 

عروسک ما کنار سفره هفت سین خونه خودشون

 

شکلکهای جالب و متحرک آروین

فدات بشم الهییییییییییییییییییی

پرنسس ما با لبا س عیدش

 شکلکهای جالب و متحرک آروین

 

شکلکهای جالب و متحرک آروین

 

 

خونه خاله فرشته

شکلکهای جالب و متحرک آروین

در ضمن عزیزم روز اول فروردین روز تولدم بود همه روز تولدشون خوشحالن ولی من چون یه سال به سنم اضافه میشه اینجوری نیستم خدایا چه قدر زمان زود میگذره اصلا باورم نمیشه الان یه مادر بزرگم

اینم عکس کودکی  مادر بزرگ

 

مامان مهسا و بابا  مجید مهربون زحمت کشیدن و این کادوی خوشگل برام اوردن دستشون درد نکنه خیلی خیلی ممنونم

عروسک قشنگم عیدتتتتتتتتتتتتتتتتت میارک

 شکلکهای جالب و متحرک آروین

 

دایی محمد زحمت این تقویمو کشیده دستت درد نکنه دایی جون

در ضمن دختر گلم امسال سال نهنگ بود

عیدی مامانی فری

http://www.ninimahsa89.blogfa.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مهسا
19 دی 95 11:45
چقدر خوب بود
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد