وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

کودک من

شلوار

تولد 2 سالگی مرسانا عزیز با تم لوگو

1394/11/27 20:48
نویسنده : وبلاگ کودک من
5,102 بازدید
اشتراک گذاری

 
 

 

 

 

 

 

 
 

حالا بریم سراغ عکسها

کارت دعوت لگویی

 

 

اینم کارت دعوت که دایی محمد طراحی کرده بود گلم

 

 

 

 

تزیینات خونه بفرمایید به طرف سرزمین لگو

به طرف سرزمین لگو

 
 
 
 
 

ریسه تولدت مبارک

 

 

 

 

0

 

میز تنقلات  

 

کیک تولد عزیزترینم

گیفتها  

 

گیفتها 

میز گیفتها

 

اینم پرنسسمون

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

لیبل غذا

تنقلات

 

شکلات لگویی

 

 

 

 

 

کاپ کیک

 

لببل نوش جان

قاب لگویی وعکس اتلیه که بزور و زحمت فقط همین یه عکسو تونستیم بگیریم

شیرینی که بابا مجید با سلیقه چون شبیه لگو بود خریده

 Gifs Animés anniversaire en anglais 53

 

اینم پرنسسمون

پرنسسمون که داره میره به طرف جایگاه

 

شعر تولد تولد با صدای بلند خوندی و اخرش دست زدی الهی من فدات بشم

 

 

اینم

فیگور  گرفتن پرنسس

 

 

 

فدات بشم الهیییییییییییییییییییییییی

 

اینجا میخواد برامون برقصه

 

ماتو مبهوت به کیک

 

فدات بشم الهی داری اشاره میکنی به دانیال جون که بیاد پیشت

 

 

فدای اون

زست گرفتنت بشم من

خوشحال که میخواد شمع فوت کنه

 

دیگه وقتشه شمع کیکو فوت کنی مبارکت باشه دلبرم اینشالله 120 ساله بشی

 

 

 

 مبارکت باشه دلبرم اینشالله 120 ساله بشی

 

 

اینجا هم میخوای برقصی عروسکم

 

حالا بریم قسمت خوشمزه

 

 

 

رولت سبزی

سالاد الویه

 

سالاد فصل

 

ماکارونی

موساکو

پیراشکی

 

ته چین که مامانی مرسانا جون زحمتشو کشیده بودن

 

 

حالا بریم دسر لگویی

 

زله نیمرو

 نمای کلی میز شام

 

 

این گلهای قشنگ هم مامانی مرسانا جون اورده بودن دستشون درد نکنه

بریم سراغ گیفتها

 

 

 

 

 

 

حالا هدیه ها که بیشترشون نقدی بود

اینم هدیه منو بابایی احمد

کادو دایی محمد

و کادو نسترن عزیزبا دیزاین زیبا که داخلش یه جفت کفش خوشگل بود دستشون درد نکنه

کادو بابا و مامان جون

بعد از شام هم رفتی سراغ بازی گلم

اخ که چقدر این پازلهای چوبی رو دوست داری و خیلی هم باهوشی زود یاد میگیری

 

مرسانا جون با چکمه های کادوش

 

اینم با کادوهای نقدی که همه خیلی زحمت کشیده بودن بابایی و مامانی و عمه های مهربون و مامان من

 

یه عکس دو نفره دیگه

 

 

دخترم در حال دست زدن

 

 

ااینجا هم تو اتاقت داشتی بازی میکردی و من تا اومدم عکس بگیرم گفتی بلووووووووووووووووو

 

 

از بابایی هم جدا نمیشدی

 

 

 

http://www.ninimahsa89.blogfa.com

تولد 1 سالگی مرسانا عزیز کلیک کنید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سوسن
19 دی 95 11:45
چقدر خوب بود
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد