وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

کودک من

شلوار

آموزش حرف الفبا ز

1394/11/29 13:57
نویسنده : وبلاگ کودک من
1,258 بازدید
اشتراک گذاری

اسمت چیه ؟(ر) هستی؟   

      نه نه نه (ز) هستم

نمی بینی نقطه ای        

           بالای سر گذاشتم

پس بدانید (ز) هستم              

   فقط یک شکلی هستم

هر جا صدایم بیاید              

       آن جا من حاضر هستم

مثل آخر سرباز                

          یا آخر جانماز

اوٌل زیبا و  زرد               

             وسط آزاد  هستم

قدری خمیده هستم     

            بالای خط نشستم

با شش صدای زیبا         

          هر جا بخوانید هستم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سوسن
19 دی 95 11:44
چقدر خوب بود
السا
15 اردیبهشت 96 12:58
عاللللللییییییییییی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد