وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

کودک من

شلوار

توله

1394/11/29 14:19
نویسنده : وبلاگ کودک من
2,580 بازدید
اشتراک گذاری

کودک من

توله که در فارسی بهش پنیرک می گن که غذای مورد علاقه اکثر دزفولی ها و بعضی از خوزستانی است.

روش درست کردن توله مختلفه :

روش 1:  توله و برنج رو با سیر می پزند. آنقدر می پزه تا آبش تبخیر بشه و سپس با پیاز سرخ می کنن.

روش 2 : توله رو با برنج آنقدر غل بخوره تا دونه های برنج کاملا نرم بشه و دونه هاش مشخص نباشه . گوشت چرخ کرده رو گلوله گلوله کرده و داخل مواد می گذاریم. و بزارید دم بکشه.

روش 3: توله رو با پیاز آبپز کرده .

توله رو با نارنج و ماست می خورن و یا در آخر با نارنج و پیاز سرخ می کنند.

کودک من

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مهسا
19 دی 95 11:44
چقدر خوب بود
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد