وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

کودک من

شلوار

نظرات (14)

دمنوش سرا
20 شهریور 95 22:41
تنها فروشگاه ارائه دهنده ی دمنوش های ارگانیک با تاییدیه جهانی اکو تیم مشاوران سلامت در زمینه دمنوش های سلامتی و هربال تی ارائه میدهند. انواع دمنوش های سلامتی در زمینه های:کاهش وزن.کاهش وزن در دوران شیر دهی.درمان و کنترل دریابت.درمان و کنترل فشار خون.درمان و کنترل چربی خون.درمان کبد چرب.درمان ریزش مو.سلامت پوست.افزابش وزن.و.......
افزایش بازدید سایت,لایک,گوگل پلاس,توییتر,فیسبوک
30 شهریور 95 13:28
سلام مطلبت عالیییییی بود به سایت من هم سر بزنید منتظرتون هستم در ضمن سایت ما در مورد افزایش بازدید سایت,لایک,گوگل پلاس,توییتر,فیسبوک http://rankmax.ir
معلم
9 مهر 95 18:02
به نام خدا سلام. خدا قوت فرمودیدبازحمت مطالب رو جمع کردم لطفا کپــی نفرمایید. کپــــــــــي کــردن ممنــوع) منظورتون کپی در سایت یا وبلاگ دیگه ای هست؟ میشه مثلا اگر ازشعر یا نقاشی و... خوشمون اومد برای بچه هامون روی کاغذ کپی بگیرم؟
وبلاگ کودک من
پاسخ
slm. azizam shoma har kodom ro doost dashtid copy konid
معلم
9 مهر 95 21:42
سلام شعر تمام حروف الفبا در این وبلاگ موجود نیست؟ فقط چنتاشو پیدا کردم
وبلاگ کودک من
پاسخ
slm. ezafeh khahad shod
ایمان
10 مهر 95 0:06
دست گلشون درد نکنه
سید محمد
17 مهر 95 12:27
جالب بود-به وبلاگ ما هم سری بزنید که برای شاد کردن بچه ها است
نی نی
23 مهر 95 19:10
سلام وبلاگ زیبا و جالبی داری خوشحال میشم بعد از این که به اسم مراقبت های بارداری و بعد بارداری لینکم کردی خبرم کنی تا لینکت کنم ممنون
مهسا
11 آبان 95 12:55
سلام دوست عزیز . از آموزشهای جدید و مدرن آشپزی مجازی مهسا بانو بهره مند شوید.
زهره سحری کیسمی
17 آبان 95 10:28
خیلی خیلی وبلاگتون جالبه خسته نباشید
http://gilevaresh.niniweblog.com
17 آبان 95 10:29
مطالبتون بسیار جالبه
مهسا
19 آبان 95 16:49
عزیزم وبلاگم حذف شده اگه دستور حلوا های مدرن رو میخواهید به تلگرام یا اینستاگرامم با نام mahsamotaghedi پیام دهید با قیمت خیلی کم
دانستني ها
24 آبان 95 16:15
سلام وبلاگ خوبي داريد مطالبتون جالب بود موفق باشيد http://www.danestanihayerooz.ir
With Salt
16 دی 95 20:48
سوپر سیمپل سانگس از کلاسهای زبان انگلیسی در کشور ژاپن شروع شد، وقتی بعضی معلم ها متوجه شدند که حتی ساده ترین آهنگهای بچه گانه انگلیسی برای آموزش کودکان بسیار دشوار است. این معلم ها متوجه شدند که این آهنگها با متن پیچیده و طولانی برای انجام حرکات فیزیکی همراه با خواندن متن انگلیسی بسیار مشکل بود و از همین جهت برای کودکان بسیار خسته کننده بود، در نتیجه این معلم ها تصمیم گرفتند که خودشان آهنگها را ساده تر کنند و آهنگهای جدید بسازند. آنها آهنگهایی ساختند که ساده تر بود و متن راحتری داشت ، متن این آهنگها برای انجام دادن حرکات فیزیکی همراه با آهنگ بسیار سرگرم کننده تر بود. آهنگهای معلمان در ژاپن ( توکیو ) در کلاسهای خودشان بسیار موفق شد وخیلی زود معلم های دیگر ژاپنی درخواست این شعرها را کردنند ، بعداً آهنگها توسط معلمان به شکل CD فراهم شداین چیزی بود که خیلیها در دنیا دنبالش بودند.
مهسا
19 دی 95 11:14
چقدر خوب بود
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد