وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

کودک من

شلوار

تولد با تم پرنسس صوفیا برای پرنسس ویانا تولد 4 سالگی

1395/7/22 10:59
نویسنده : وبلاگ کودک من
8,716 بازدید
اشتراک گذاری

تم تولد پرنسس صوفیا جشن تولد پرنسس ویانا

کوچولوی ناز من از اونجایی که کار من از مهر ماه شروع میشه تصمیم گرفتم شب 12 شهریور یعنی دقیقا یکماه زودتر جشن تولدت و برگزار کنم

وبهت قول داده بودم که برات تو جشن تولدت گروه هنری نمایش آفتاب رو بیارم و امسال تابستان برای تنوع شما رو دو روز در هفته در پارک بازی بارینو (آموزشگاه هنری خط خطی) ثبت نام کردم که برات خیلی جالب بود چون هم پرسنل خیلی خوبی داره و هم محیط گرم و صمیمی 

و شرایط طوری جور شد که سالن همن جارو ببا بابا سامان برات اجاره کردیم و از گروه آفتاب و مجری هنرمندش

اش خاله پونه دعوت کردیم 

البته چون غیر از فیله سوخاری و سیب زمینی من دسر و سالاد الویه و سالاد ماکارونی هم درست کردم و باید هم سالن رو تزیین میکردم و هم صندلی و میز جدا کرایه میکردیم جشن خیلی خیلی پرکاری بود در حد عروسی که بعد از تولد کمر من گرفتخجالتخندونک ولی خداروشکر جشن کوچیک و خوشگل و ششادی شد که غیر از خودت همه کوچولوها و مامان هاشون که دعوت بودن شاد شدن و لذت بردنجشن

برای درست کردن بنر و استند عکس خودت با لباس پرنسس صوفیا از مرداد دست به کار شدم و وقتی لباست حاضر شد البته لباس هردومون بغلرتیم آتلیه و یه سری عکس گرفتیم وگرنه تو جشن تولدت یه دونه خوب واینستادی تا عکس بگیری و همش در حال شیطنت و رقص بودیمحبت

دوتا شعر هم خودت هنرمندانه تو جشن با میکروفون خوندی یه ترانه دختر و یکی هم ترانه انگلیسی STAR

و ناگفته نمونه که ارغوان جون از صبح روز تولدت با ما بود و تو تریین سالن و حتی تو جشن خیلی خیلی به من کمک کرد محبت

تم تولد پرنسس صوفیا جشن تولد پرنسس ویانا

تم تولد پرنسس صوفیا در جشن تولد ویانا PRINCCES SOFIA

 

 

دوست داشنی گروه نمایشی لباس کیتی رو بپوشه و تو جشن باشه 

با اینکه من یه فیلمبردا ر ویه عکاس برات گرفته بودم ولی باز هم به زحمت یه عکس درست و حسابی ار تو و مهمون های کوچولوت دارمسکوت

تم تولد پرنسس صوفیا در جشن تولد ویانا PRINCCES SOFIA

میز دسر و شام هم که همه اش کار خودم بود غیر از فیله سوخاری 

تم تولد پرنسس صوفیا در جشن تولد ویانا PRINCCES SOFIA

میز شام البته جشن تولد ار ساعت 6 تا 9 بود و چون در همون مدت کوتاه هم میوه و شیرینی  و کاپ کیک و کیک و چایی پذیرایی شد شام رو من سبک تر برگزار کردم و بیشتر جنبه عصرونه ای داشت

تم تولد پرنسس صوفیا در جشن تولد ویانا PRINCCES SOFIA میز شام تولد

تم تولد پرنسس صوفیا در جشن تولد ویانا PRINCCES SOFIA تریین میز شام تولد

این هم جلد کیت کت بود که مثل همیشه خودم برات طراحی کرده بودم تم تولد پرنسس صوفیا در جشن تولد ویانا PRINCCES SOFIA کاغذ شکلات صوفیا

و لیبل نوشابه و آب که بازهم خودم طراحی کردم

تم تولد پرنسس صوفیا در جشن تولد ویانا PRINCCES SOFIA لیبل نوشابه صوفیا

تم تولد پرنسس صوفیا در جشن تولد ویانا PRINCCES SOFIA

http://jojoo2012.niniweblog.com/

 

پسندها (2)

نظرات (10)

نی نی
23 مهر 95 19:18
سلام وبلاگ زیبا و جالبی داری،ایشالا دخترت نامدار و پایدار باشه خوشحال میشم بعد از این که به اسم مراقبت های بارداری و بعد بارداری لینکم کردی خبرم کنی تا لینکت کنم ممنون
تبادل لینک
9 آبان 95 15:10
نینجا لینک شما کاربر گرامی را به تبادل لینک سه طرفه دعوت می نماید با تشکر
bahareh
24 آبان 95 21:28
چقدر نازی صوفیا خانم تولدت مبارک عزیزم تو وبلاگم با شعرهای جدید منتظرتم
دانستني ها
6 آذر 95 16:11
سلام وبلاگ خوبي داريد موفق و پيروز باشيد وبسايت ما: http://www.danestanihayerooz.ir كانال تلگرام ما: https://telegram.me/danestanihayeroozedonya
ali
21 آذر 95 0:07
مبارکتون باشه به فروشگاه ما هم سر بزنید پر از لوازم و لباس مخصوص بچه ها و البته بزرگترها
رمضان
2 دی 95 15:49
❤️ دنبال بازاریابی و کسب درآمد هستی......👇👇👇 http://www.masbi.com?rgm=ramazan 👆 لینک بالا را تو مرورگر کپی کن ...و دکمه اینتر را بزن👆 کانال ما:👇👇👇👇👇👇👇👇 https://telegram.me/tablighatonlin
مریم
19 دی 95 11:14
چقدر خوب بود
abbas
24 دی 95 12:44
سلام وبلاگ بی نظیریه. ممنون از زحماتتون
★مادر بزرگ★
6 مرداد 96 17:22
وایییی عالی بود

16 تیر 97 9:56
سلام افتخار می دید به وب من سر بزنید  وبتون هم عالیه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد