وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 12 سال و 1 روز سن داره

کودک من

شلوار

عضو جدید خانواده

1397/5/24 22:22
نویسنده : وبلاگ کودک من
517 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام خدمت تمام نی نی وبلاگی های عزیز

مدتی بود که بابت عضو جدید خانواده مون کمرنگ شده بودم و به ندرت مطلبی در وبلاگ می گذاشتم. 

درسته .... خانواده سه نفره ما تبدیل به یه خانواده چهارنفر شده... 

بسیار حس قشنگیه وقتی که می بینم مادر دو تا بچه شدم... عاشق شستن لباسهای بچه هام هستم...عاشق درست کردن غذا برای بچه هام هستم ... چه حس قشنگیه وقتی که می گم : بچه هام 

با اومدن محمدصادق عشق و علاقه من نسبت به ساجده بیشتر و بیشتر شده... مهم اینه که حالت خوب باشه ... به قول بهرام رادان که می گفت : عشق یعنی حالت خوب باشه. حالت خوبه ؟ 

حال من که عالیه ... حال شما چطوره ؟ حال مامانهایی که دو تا بچه دارن چطوره؟ 

پسندها (9)

نظرات (2)

مامان سيد امير علي و سيد امير حسينمامان سيد امير علي و سيد امير حسين
25 مرداد 97 11:18
مباركه.خدا حفظش كنه .عكس پسر كوچولورو بزارين ببينيم اين فرشته رو
وبلاگ کودک من
پاسخ
ممنونم. باشه حتما
مامان نفیسهمامان نفیسه
30 مرداد 97 9:10
محبت عزییییییییییییزم
وبلاگ کودک من
پاسخ
فدات خانم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد