وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

کودک من

شلوار

ختنه کردن

1397/5/31 19:46
نویسنده : وبلاگ کودک من
1,598 بازدید
اشتراک گذاری

آخرای بارداریم بود که شروع کردم به تحقیق در مورد ختنه. عیبم نکنید ... عادته دیگه ...همیشه از خیلی جلوتر در مورد کاری که می خوام انجام بدم تحقیق می کنم. 

خب دو روش داشتیم ...یکی سنتی و یکی دیگه حلقه ای

بعضیا می گفتن روش حلقه ای ممکنه مجاری ادرار تنگ بشه. بعضیا هم روش سنتی و بخیه زدن رو قبول نداشتن.

که من روش سنتی رو انتخاب کردم. از این بابت که از گذشته های خیلی دور این روش بوده و 15 روزگی محمدصادق رو ختنه کردیم که بازم تحقیقات من برای مراقبتهای بعد از ختنه شروع شد. 

در کل اون استرس های مادرانه برای ختنه به پایان رسید و الحمدالله با مراقبتهای بعدی این مرحله به خوبی به پایان رسید.

پسندها (4)

نظرات (2)

مامانیمامانی
31 مرداد 97 22:57
به سلامتی مبارکش باشه
مامان سيد امير علي و سيد امير حسينمامان سيد امير علي و سيد امير حسين
1 شهریور 97 10:53
قدم نو رسيده مباركگل
وبلاگ کودک من
پاسخ
ممنون عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد