وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

کودک من

شلوار

بازیها و رفتار نوزاد دو ماهه

1397/7/27 22:07
نویسنده : وبلاگ کودک من
584 بازدید
اشتراک گذاری

مسلما تجربه مادر برای فرزند دوم خیلی بیشتر از فرزند اوله و یه سری سرگرمی ها و بازیهایی هست که با محمدصادق 2 ماهه انجام می دم و عکس العمل های جالبی رو دریافت کردم... شاید برای شما هم مفید باشد 

همیشه از صدای بعضی از جغجغه ها که صدای محکم و ناخوشایندی دارن متنفرم و می بینم که محمدصادق هم همین طوره و عاشق جغجغه هایی هست که صدای ملایم داشته باشه. کمااینکه وقتی براش بعضی از شعرها رو می خونم یا براش شعری پخش می کنم که حزنی در اون باشه لبهاش رو به علامت گریه اویزون می کنه. 

عاشق تکونهای اشیا هست. مثلا وقتی تو نی نی خوابش باشه و منم سرگرم انجام کارهای منزل باشم، پنکه سقفی رو کمی روشن می کنم که پره هاش تکون بخوره و عاشق نگاه کردن به پره های پنکه هست. یا اینکه وقتی روی زیراندازش می زارم، گهواره اش رو تکون می دم و عاشق نگاه کردن به تکونهای گهواره هست. 

یه بادکنک کوچیک فویلی که شکل قلب هست و رنگش قرمزه به پریز اتاقش چسبوندم و وقتی بیدار می شه بهش نگاه می کنه و صدا در می یاره و می خنده.

 وقتی بغلش می کنم براش با لحن زیر و بالا شعر می خونم... مخصوصا جلو آینه که خنده هاش ببشتر می شن. 

وقتی غذاها یا تنقلات صدادار می خورم، توجه زیادی به صداشون می کنه و با بالا و پایین قاشق، چشمهای اونم بالا و پایین می ره.

دوست داره پاهاشو روی شکمش جمع کنم. 

وقتی براش شعر می خونم؛ اخر شعر رو محکم می گم و به لحن محکم گفتن من می خنده.

 وسط گریه هاش حرف "م" رو می گه و برام جالبه. چون ساجده اینجور نبود. 

برعکس ساجده؛ متنفره از اینکه ترشحات بینی اش رو خالی کنم. 

وقتی باهاش حرف می زنم روبروش می شینم و چشمهام رو به چشمهاش می دوزم. 

مشتاقم تجربه بقیه مامانها رو بدونم

پسندها (2)

نظرات (1)


29 مهر 97 14:15
عالیه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد