وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

کودک من

شلوار

بازی و ورزش نی نی 3 ماهه

1397/8/30 17:04
نویسنده : وبلاگ کودک من
987 بازدید
اشتراک گذاری

شاید خیلیا فکر کنن که مگه می شه با یه نوزاد 3 ماهه هم بازی کرد؟! بله البته. بجای اینکه یه نوزاد 3 ماهه رو به زور بخوابونیم میتونیم باهاش بازیهایی رو انجام بدیم تا خسته بشه و برای خوابیدن آمادگی داشته باشه و علاوه بر اون روی هوش نوزاد کار کنیم.

حالا چه بازی هایی مناسبه نوزاد 3 ماهه هست؟ 

1. دو تا دستهاش رو باز می کنیم و می بیندیم. معمولا سعی می کنم بعدازظهرها که محمدصادق کسله ، این بازی رو باهاش انجام بدم. دستهاش رو باز می کنم و براش می خونم : باز می شم بسته می شم ... و بارها اینو با انجام باز و بسته شدن دستهاش می خونم

2. پاهاش رو جفت می کنم و به سمت چپ و راست قلش می دم. مسلما ورزش خوبی برای نی نی هاست. 

3. عاشق فوت کردن به کف پاهاش هست. 

کف پاهاش رو بالا می یارم و فوت می کنم و یه گاز کوچولویی هم می گیرم. خندونک

شما چه بازیهایی با نی نی سه ماهه انجام می دین ؟ 

 

پسندها (2)

نظرات (1)

من و کودک | تخصصی ترین سایت آموزشی
30 آبان 97 17:07
سلام بسیار عالی بود افتخار بدید و از سایت من و کودک هم دیدن بفرمائید با احترام پشتیبانی سایت آموزشی من و کودک http://manokoodak.ir
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد