وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

کودک من

شلوار

فرنی پرکالری

1397/10/9 21:47
نویسنده : وبلاگ کودک من
2,176 بازدید
اشتراک گذاری

اگه خاطرتون باشه 5 سال پیش یه غذای پرکالری برای بچه هایی که وزن مناسبی ندارند در وبلاگ به اشتراک گذاشتم که با استقبال خیلی زیادی روبرو شد

حال فرنی پرکالری و خیلی خوشمزه برای کوچولوهای دوست داشتنی 

یه لیوان شیر + 1 ق غ آرد برنج + 1 ق مرباخوری خامه+ 1 ق مرباخوری 4 مغز آسیاب شده 

می تونید همه رو با هم مخلوطمی کنیم و روی حرارت تا قوام بیاد 

ولی امروز من به اینصورت برای محمدصادق درست کردم

فرنی معمولی رو با کمی گلاب درست کردم و وقتی قوام اومد حرارت رو خاموش کردم. باندازه 2 ق غ از فرنی داخل ظرف ریختم (چون محمدصادق هنوز کوچولو هست و بانداره 2 ق غ جدا کردم) و گذاشتم خنک بشه. بادام آسیاب شده و کمی خامه بهش اضافه کردم. خیلی خوشمزه و لذیذ شد. 

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد