وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

کودک من

شلوار

کاردستی آدم برفی با جوراب

1397/10/27 20:44
نویسنده : وبلاگ کودک من
1,704 بازدید
اشتراک گذاری

با آمدن فصل زمستان کاردستی های زمستانی وبلاگ "کودک من" هم فعال می شود و اینبار کاردستی آدم برفی با استفاده از جوراب که از سایت diys ترجمه کردم : 

وسایل مورد نیاز : قیچی - چسب - جوراب بلند - سوزن برای دوخت - دکمه های کوچک - نمد یا پارچه - نخ سفید - 1 کیلو برنج و یا هر چیزی برای پر کردن جوراب - چسب کاغذی 

کودک من

اول از همه از پاشنه جوراب را قیچی کنید و به دو نیم قسمت کنید

کودک من

جوراب را برگردانید

کودک من

قسمت بالای جوراب را با استفاده از نخ سفید محکم گره بزنید

کودک من

کودک من

جوراب را وسط رول چسب کاغذی قرار دهید تا بشکل یک تونل در وسط رول چسب شود

کودک من

داخل جوراب را از برنج پر کنید. تا می توانید پر کنید که جوراب حالت پف شود

کودک من

قبل از اینکه قسمت بالای جوراب را ببندید , جوراب را به حالت ایستاده قرار دهید به نحوی که قسمت گره داده شده زیر باشد. به دقت شکل سر آدم برفی را درست کنید

کودک من

قسمت بالای جوراب را گره بزنید

کودک من

قسمت گردن آدم برفی را هم محکم ببنید و دوباره قسمت بالا را با برنج پر کنید و گره بزنید

کودک من

برای قسمت بالای آدم برفی با پارچه و یا جوراب دیگری که از قسمت انگشتان جوراب برش دادید کلاه را درست کنید

کودک من

 

لینکهای آدم برفی در وبلاگ کودک من ... کلیک بفرمایید

طرز درست کردن گلوله برف

آدم برفی کاغذی

دانلود برچسب گیفت آدم برفی در جعبه

نمونه کارت آدم برفی

دانلود فایل PSD تولد برفی

طرز نقاشی کشیدن آدم برفی روی فنجان

طرز درست کردن برف برای تولد زمستانی

جعبه گیفت بابا نوئل

طرز درست کردن گلوله برف رویایی

آموزش تصویری درست کردن گلوله برف

آموزش درست کردن برف کاغذی

آموزش درست کردن برف کاغذی سری 6

آموزش تصویری درست کردن ستاره

نمونه لیبل آدم برفی و کریسمس

دانلود جعبه گیفت کریسمس مبارک

دانلود ریسه پرچمی با تم کریسمس

دانلود تزیینات تولد با تم کریسمس

دانلود تزیینات تولد با تم کریسمس سری 2

دانلود کارت درختی برای تولد با تم کریسمس

طرز درست کردن گوی تزیینی کریسمس

 درست کردن تزیینات کریسمس

تولد رادوین

تولد همایون

تولد کیاوش

تولد آترینا

تولد روشا

تولد احسان

تولد مایا

تولد صدرا

تولد آرش

تولد نگار

تولد مهربد

تولد سارا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد