وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

کودک من

شلوار

طرز درست کردن کیک مرغ برای جشن تولد

1391/9/6 12:18
نویسنده : وبلاگ کودک من
196,479 بازدید
اشتراک گذاری

طرز تهیه کیک مرغ:

مواد لازم :

۱.نان تست  مربعی       ۱۸ عدد

۲.سینه مرغ   یک عدد

۳.پیازچه     دو پیمانه

 ۴.ماست پرچرب   و   ۵. سس مایونز        دو پیمانه

۶.خامه    یک پیمانه

۷. خیارشور و کالباس    هر کدوم ۱۰۰ گرم

۸: نمک و فلفل  به مقدار لازم

۹. ذرت و نخود فرنگی    از هر کدوم یک قاشق غذا خوری... البته اگه دوست داشتین

۱۰. گردو هم اگه دوست داشتین میتونین بریزین ولی من نریختم

 طرز تهیه:

ابتدا سینه مرغ پخته شده رو ریش ریش میکنیم و پیازچه های خرد شده رو میریزیم داخل ظرفی که مرغ رو ریختیم و همچنین کالباس و خیارشور رو هم مربعی خرد میکنیم و میریزیم رو مواد... مقداری از پیازچه و کالباس رو برا تزیین کنار میزاریم.

ماست و سس مایونز و خامه رو با همزن برقی هم میزنیم تا مایع یکدستی به دست آید نصف میکنیم و نصفش رو میریزیم داخل مواد و هم میزنیم و نصف دیگه رو میزاریم برای تزئین روی کیک

دور تا دور نان تست ها رو با قیچی میبریم و ۶ تا نون تست سفید رو به شکل مستطیل   ۲*۳ در کنار هم در ظرفی مناسب میچینیم . نصف موادی رو که درست کردیم رو میریزیم روی نون ها و با قاشق صاف میکنیم دوباره ۶ تا نون دیگه میزاریم روش و دوباره بقیه مواد رو میریزیم روش و ۶ تا نون آخرمون رو هم میچینیم رو موادمون و کمی فشار میدیم تا نونها به مواد بچسبند

نصف سسی که درست کرده بودیم رو با قاشق آروم آروم میریزیم رو کیکمون و صاف میکنیم و دور تا دور کیک رو هم با همین مایع سس صاف میکنیم و در آخر هر جور که دلمان خواست تزئین میکنیم میتونید گوشه های نان تست هاتون رو مثل من دور تا دور کیکتون بچسبونید و بقیه اش رو بزارید فریزر و برا ته دیگ استفاده کنید

بعد یه سلفون بکشید روش و به مدت چند ساعت بزارید تو یخچال تا آماده بشه...

به همین سادگی        به همین خوشمزگی 

    

با تشکر از مریم خانم

http://nini-ko0ch0olo0.blogfa.com

نمونه های دیگر

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد