وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 12 سال و 1 روز سن داره

کودک من

شلوار

جشن اسم

1397/11/8 9:57
نویسنده : وبلاگ کودک من
7,499 بازدید
اشتراک گذاری

تمام حرفها را خوانده بود جز یک حرف:

"ث"

و من به رسمی که برای دختر بزرگه هم داشتم ، به خاطر این یادگیری ، یک کادو کوچک برای بچه های کلاس آماده کردم و به مدرسه بردم.

روز خوبی بود برای دختر دومی.

هر چند که از اول سال اسمش را به راحتی می نوشت ؛

اما امروز رسماً نامش را یاد گرفتند.

 

کادوهای کوچک خریداری شده:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

و 5 سال قبل ، زمان دختر بزرگه:

کادوهایی که در آن زمان دو نوع خوراکی بود.

و البته پفیلایش دست ساز مامان دخترا بود!

 

 

البته 5 سال قبل برای دختر بزرگه با خوراکی برگزار کردیم.

اما از آنجایی که در روزگار کنونی ، قیمت یک عدد پفک یا شکلات یا پفبلا با یک عدد گل سر خریداری شده یکسان بود ، گفتیم چیزی بخریم که لااقل برایشان ماندگار باشد و یادگاری هم باشد از دختر دومی.

http://3dokhtaram.niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد