وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

کودک من

شلوار

ایده های املا به همراه نقاشی

1397/11/8 10:08
نویسنده : وبلاگ کودک من
21,624 بازدید
اشتراک گذاری

با تشکر از مامان دخترا بابت ایده جالبش برای گرفتن املا 

مطلب را بخوانید : 

دو شب قبل به دختر دومی پیشنهاد دادم که بعد از اینکه من دیکته گفتم و او نوشت ، او به من دیکته بگوید.

و با این کار ، با یک تیر سه نشان بزنم.

اول اینکه برای دختر دومی تمرینی باشد برای خواندن جملات " روان خوانی " ، ضمن خواندنشان برای من.

دوم اینکه دختر دومی در نقطه ها و دندانه های نوشته ی من دقت کند و همین موجب شود در دیکته خودش ، حواسش به نقطه ها و دندانه ها باشد.(گاهی دختر دومی در این موارد بی دقتی می کند.)

و سوم اینکه تفریحی باشد برایمان و از حالت خشک و قراردادیِ من مدام می گویم و تو مدام باید بنویسی خارج شویم.

خلاصه دختر دومی دیکته اش را نوشت:

و نوبت من شد.

من هم تا توانستم از نقطه و دندانه مایه گذاشتم و همچنین کلماتی که دختر دومی گاهی اشتباه می نویسد:

 

نمونه های دیگر :

http://3dokhtaram.niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد