وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

کودک من

شلوار

آموزش بافت شال پرنسسی

1397/11/8 11:55
نویسنده : وبلاگ کودک من
1,557 بازدید
اشتراک گذاری

ابتدا 5 دانه از سوراخهای نخ سر می اندازیم.

و نخ را دور میل میپیچیم و بر میگردانیم و شروع به بافتن میکنیم.

به ترتیب دانه ها را یکی یکی با سوراخهای بعدی تور همه را از زیر میبافیم(در همه رجها همه از زیر)

نکته مهم این است که هر بار 5 دانه بافته میشود بر نمیگردیم.بلکه نخ را دور میل میپیچیم و بعد شروع به بافتن رج بعد میکنیم.

این کار باعث میشود تا شال به صورت مار پیچ در آید.

با تشکر از دوست خوبم http://3dokhtaram.niniweblog.com

و لینکهای بافت تور دانتل در وبلاگ کودک من

بافت شال با تور دانتل 

بافت با تور دانتل

بافت دامن با تور دانتل نمونه 2

تاپ با تور دانتل

مدل کیف با تور دانتل

پسندها (2)

نظرات (1)

مامانمامان
8 بهمن 97 11:58
جالب بود
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد