وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

کودک من

شلوار

تولد 8 سالگی ساجده عزیز با تم یونیکورن(اسب تک شاخ)

1398/8/13 10:00
نویسنده : وبلاگ کودک من
8,766 بازدید
اشتراک گذاری

و تولد 8 سالگی دختر گلم رو با تم یونیکورن که همون اسب تک شاخ باشه برگزار شد. و انتخاب تم تولدش هم به عهده خودش بود. 

عکسها رو برای ایده به نی نی وبلاگی های عزیزم به اشتراک می زارم

اول از همه عشق جان 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کارت دعوت برای دوستان ساجده که خودم درست کردم

 

تل یونیکورن که توسط عمه جان درست شده بود

 

شانه سرهایی که به کمک عمه جان برای گیفت به دوستاش درست کردیم

 

ژله هایی که برای مهمان ها درست کردم

 

عدد 8 که درست کردم

 

تزیینات یونیکورن روی لباسی که قبلا داشت رو درست کردیم

 

و تزیینات و کیک یونیکورن

 

 

 

 

 

برای دیدن تولدهای قبلی ساجده خانم کلیک بفرمایید 

تولد 1 سالگی ساجده خانم

لینک تولد 2 سالگی ساجده

لینک تولد 3 سالگی ساجده

لینک تولد 4 سالگی ساجده

لینک تولد 5 سالگی ساجده

لینک تولد 6 سالگی ساجده

لینک تولد 7 سالگی ساجده

پسندها (2)

نظرات (1)

새댚
19 شهریور 00 22:46
 그리고  제가  직접 만든 예쁜 원피스 하나 들고 왔어요 제가 직접 보고 싶은 생각이 들더라구요 들더라구요??????
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد