وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 12 سال و 1 روز سن داره

کودک من

شلوار

بازی با کودک ۱۵ ماهه

1398/8/13 0:53
نویسنده : وبلاگ کودک من
412 بازدید
اشتراک گذاری

امشب تمام مطالبی رو که در مورد بازیهای کودکان بود و قبلا در وبلاگم در مورد ساجده ثبت کردم رو خوندم... یادش بخیر... چقدر با هم بازی کردیم و الان که ساجده ۸ سالشه دارم نتیجه اش رو می بینم. 

بازی کردن با کودک از سن پایین تاثیر زیادی روی هوش و استعدادش داره...

و حالا بازی هایی که با محمدصادق ۱۵ ماهه انجام می دم 😍

از خیلییی خیلییی پیش توپ بازی جز بازی های اصلی ما بود.

قبل از اینکه بتونه راه بره، روبروی هم با فاصله کم می نشستیم و توپ رو به سمت همدیگه هل می دادیم... خیلی براش سرگرم کننده و جالب بود. 

کم کم بازی نشسته تبدیل به شوت زدن با پا شد... اینکه بهش می گفتم : با پا شوت بزن ... و گاهی اوقات وقتی شوت می زد، دستهاشو بالا می برد و داد می کشید که مثلا گلللل ... اینجا بود که فهمیدم چقدر بازی دخترانه و پسرانه فرق داره... 

امروز بازی لی لی لی حوضک رو انجام دادیم

کف دستش رو با انگشتم قلقلک دادم و این بازی رو تا انگشت شصت پیش بردم که روزهای بعد هم باید تکرارش کنم. 

ماشین بازی و بپر بپر و ادای شخصیت عموپورنگ که قدیم می پرید بالا رو درمی یاره😂

باز و بسته کردن جامدادی ساجده هم جز بازی های روزانه اش شده.🤭

خاموش و روشن کردن دکمه عروسکهای صدادار و مفهون روشن کردن و خاموش کردن

می ره روی متکا می ایسته و یهو پایین می پره و دوباره همین رو تکرار می کنه😆

البته کنار این بازهای ها یه کتاب داستان هم اضافه کردم که در قسمت قصه گویی ثبتش می کنم.

کوچولوهای ۱۵ ماهه شما چه بازیهایی رو انجام می دن ؟؟

لینکهای مفید 

چطور باید با نوزاد 5 ماهه بازی کرد؟

بازی و ورزش با نوزاد 3 ماهه

لینکهای بازی هایی که با ساجده داشتیم 

دکتر بازی بچه ها

بسکتبال خانگی

بازی با عروسک دستی

یکی مال تو یکی مال من

بازی حمام کردن

بازی با سکه ها

خلاقیت با آرد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد