وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

کودک من

شلوار

حباب بازی

1398/8/18 14:31
نویسنده : وبلاگ کودک من
405 بازدید
اشتراک گذاری

با بازی، قهقهه‌های کودک شما در خانه می‌پیچد. این نکته طلایی را فراموش نکنید: هرچه نوزادتان بیشتر بخندد کمتر فرصت گریه کردن دارد.

امروز تو حیاط با محمدصادق ۱۵ ماهه بازی "حباب بازی" انجام دادیم. البته شروع این بازی از خیلی وقت پیش بود، اون موقع که سن اش کمتر بود.‌

الان هم گاهی این بازی رو انجام می دیم.

اولش براش تعجب آور بود از اینکه می دید حباب ها می ترکن... الان دیگه منتظر ترکیدن حباب ها است.

 

😍😍😍😍

پ ن : می گم دقت کردید حباب بازی چقدر ایده برای بازی ها و سرگرمی های جدید بهتون می ده! 

مثلا امروز حباب بازی انجام دادیم و با اومدن کلییی حباب من و محمدصادق میان کلییی حباب می دویدیم.

دقت کردید چقدر برای خودتون هم خوبه و حسابی کودک درون تون فعال می شه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد