وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

کودک من

شلوار

کتاب داستان های محمدصادق

1399/1/9 17:34
نویسنده : وبلاگ کودک من
585 بازدید
اشتراک گذاری

محمدصادق الان نزدیک بیست ماهش هست. از ۱۸ ماهگی خواندن کتاب داستان رو شروع کردم که البته نسبت به سن ساجده، زودتر بود.

اولین کتاب داستانش "مهمان ناخوانده" است که به زبان بچگانه و ایما و اشاره براش تعریف می کردم.

در وقت های آزاد و یا موقع تعویض پوشک داستان رو براش می گفتم و خیلی آروم گوش می کرد و موقع در زدن حیوانات، اونم در می زد و خلاصه حرکات منو انجام می داد.

کتاب داستان "مهمان ناخوانده" رو مثل یه عروسک تو بغلش می گرفت و از من می خواست که براش بخونم.

در ۱۹ ماهگی کتاب داستان "حسنی تمیزی خوبه" رو براش شروع کردم.‌ و ازش می خواستم که هر تصویری رو گفتم، انگشتش رو روی اون بزاره.

مثل : ابر، خورشید، توپ، گربه، گل، ماهی، صدای گربه و قورباغه که در صفحات بعدی کتاب بود.

حمام کردن و تمیزی و مسواک زدن و خلاصه تمام آموزشهای مربوط به تمیزی و پاکیزگی در کتاب "حسنی تمیزی خوبه" وجود داره که البته نحوه خوندنش برای این سن هم فرق داره.

الان که نزدیک ۲۰ ماهشه کتاب "ماجراهای بزبز قندی" رو براش می خونم. این کتاب رو عمه نرگس اون موقع که ساجده ۵ ساله بود بهش هدیه داد. و منم همه کتابهای ساجده رو مرتب و منظم نگه داشتم 😊

از اینکه می بینم پسرم مثل دخترم اهل کتاب داستان هست خیلی خوشحالم و امیدوارم به همین روال پیش بره

 

پسندها (4)

نظرات (2)

مامان آیسلمامان آیسل
9 فروردین 99 19:25
عالیه کتاب برای این سن...وکاملن هم متوجه میشن
مامان صدرامامان صدرا
9 فروردین 99 23:14
❤❤🤗
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد