وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 12 سال و 2 روز سن داره

کودک من

شلوار

تغذیه کودک

1399/1/16 17:46
نویسنده : وبلاگ کودک من
839 بازدید
اشتراک گذاری

امروز شبکه ۱ یه آقای دکتر داشت در مورد غذا خوردن بچه ها صحبت می کرد و می گفت هر وقت ۶ ماهه شدن و تونستن بشینن اجازه بدید خودشون غذا بخورن.
مثلا فرنی رو سفت درست کنید و بچه با دستش بزاره تو دهنش. می گفت : ما می خواییم انسان بزرگ کنیم، درخت که نمی خواییم بزرگ کنیم. بعضی از مادرها سر شیشه شیر رو گشادتر می کنن و فرنی رو هم رقیق تر تا بچه بتونه راحت تر بخوره و آقای دکتر این کار رو رد کرد. چون قراره نحوه غذا خوردن رو یاد بگیرن، نه اینکه فقط چیزی رو بلع کنن.
آقای دکتر گفت: از ۱۵ ماهگی به کودک قاشق بدید و از ۲ سالگی براحتی می تونه از قاشق استفاده کنه.

صحبت هاشون برای من مفید و جالب بود، شاید برای شماها هم مفید باشه

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد