وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

کودک من

شلوار

حلیم گوشت و برنج

1391/2/24 12:55
نویسنده : وبلاگ کودک من
3,356 بازدید
اشتراک گذاری

مواد لازم:

گوشت گوسفند یا مرغ ۳۰/ گرم
▪ برنج ۲ / قاشق غذاخوری
▪ پیاز / یك چهارم ‌پیاز كوچك
▪ كره ۱ /قاشق مرباخوری پر

طرز تهیه :

ابتدا گوشت را با پیاز بپزید، بعد از پخته شدن آن، برنج را اضافه كنید تا كاملا بپزد و له شود و آب غذا كم شود. بعد از آن غذا را با گوشت‌كوب له كرده و كره را به آن اضافه كنید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان رادمهر
24 اردیبهشت 91 14:47
چه وبلاگ مفیدی داری سپیده جون... استفاده کردم
الهام مامان یاسمین
24 اردیبهشت 91 17:56
سلام خانمی خوبی؟ اینا رو می نویسی و من تو دلم می گم کی بشه یاسی غذا خور بشه
الهام مامان یاسمین
24 اردیبهشت 91 17:58
راستی عزیزم برادرزادم دوست داشت وبت رو ببینه و یه سلامی بکنه ، با اجازت منم آدرس این وبت رو ( کودک من ) بهش دادم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد