وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

کودک من

شلوار

سوپ خونساز (9 ماهگی)

1391/6/25 17:15
نویسنده : وبلاگ کودک من
1,634 بازدید
اشتراک گذاری

 مواد لازم:

گوشت ماهیچه - آب قلم - آرد عدس (جوانه عدس رو خشک میکنیم و اسیاب) – گوجه - جعفری - آب لیمو -
طرز تهیه:

چند تیکه گوشت تیکه یا ماهیچه رو بگذارید آب پز بشه وقتی خوب پختن یه مقداری از آب قلم بهش اضافه کنید آرد عدس 3 پیمانه بریزید توش و بعد 2 تا گوجه رنده اضافه کنید داخلش و کمی جعفری خشک شده و یه مقداری هم آب لیمو در آخر،بعد هم زیرش رو کم کردم و سرش رو بگذارید تا خوب آرد عدس جا بیفته در نهایت هم برای اینکه نی نی گوشتهاش رو هم بخوره یه بار با گوشکوب برقی خوب لهش کنید غلظتش به خودتون بستگی داره و می تونین با کم و زیاد کردن آرد عدس اونو تعیین کنید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد