وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

کودک من

شلوار

جشن تولد آوینا خانم با تم توت فرنگی

1391/6/19 8:17
نویسنده : وبلاگ کودک من
26,314 بازدید
اشتراک گذاری

جشن تولد آوینا جون با تم توت فرنگی

کارت دعوت

فلش راهرو

خوش آمدید درب ورودی

لباس توت فرنگی مامان توت فرنگی کوچولو

یه تاپ دامن سبز و قرمز هم بود

محتویات داخل ساک گیفت

بشقاب و پیش دستی غذا و دسر و کیک

سالاد الویه توت فرنگی

ژله توت فرنگی و لیمو

کلاب و کوکو سبزی و رولت ژامبون و پنیر

کیک مرغ و کشک و بادمجون و اسنک

دسرها ژله توت فرنگی و لیمو

تیرامیسو

ژله قلبی توت فرنگی و لیمو

ژله کمپوت میوه های گرمسیری

 

دلستر ونوشابه  توت فرنگی

چاقوی کیک

ناخنهای توت فرنگی منم ببینید

و اینم کیک مهمونهامون با یه شمع روشن و یه توت فرنگی

با تشکر فراوان از سمانه خانم که اینقدر زحمت کشیدن

http://www.avinabala.blogfa.com

پسندها (1)

نظرات (4)

مامان دنیا
18 تیر 92 9:55
خیلی زیبا بود آوینا جونم ایشالا همیشه شاد و سبز باشی
مائده(ني ني بوس)
25 مهر 92 22:59
آفرين به اين مامان باسليقه
مامان ترنم
5 آذر 92 8:43
مبارك باشه، چه مامان با سليقه اي، اگر تهران هستيد بشقاب هايش را از كجا گرفتيد؟ ممنون مي شوم راهنمايي فرماييد
وبلاگ کودک من
پاسخ
با سلام. لطفا از ادرس وبلاگشون که اخر عکسها گذاشتم سوال بفرمایید.ولی به نظر می رسه خودشون لیبل روی بشقابها چسبوندن.
مامان آیلین
14 آبان 93 20:20
دستت درد نکنه مامانی خیلی زحمت کشیدی خوش به حال مهمونا راستی چندتا مهمون داشتی؟ عصر بود یا شام؟
وبلاگ کودک من
پاسخ
سلام. لطفا به وبلاگ ایشون مراجعه کنید.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد