وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

کودک من

شلوار

جشن تولد آقا امیر عباس با تم باب اسفنجی

1391/7/26 8:18
نویسنده : وبلاگ کودک من
14,427 بازدید
اشتراک گذاری

جشن تولد امیر عباس جان با تم باب اسفنجی

 

کارت دعوت

فلش تولد

 اینو بالای میز غذا چسبونده بودیم

 عصرانه شامل :کیک مرغ -سالادالویه -سیب زمینی

ژله ها هم آکواریوم - رنگین کمان و ساده

بیسکوییت اسمارتیزی

  

با تشکر از ناهید خانم

http://www.lovelyamirabbas.blogfa.com/

 

لینکهای مرتبط

تولد مبینا

تولد امیر عباس

ایده های تولد باب اسفنجی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

نیلوفر
26 شهریور 91 20:09
سلام سپیده جون وبلاگت بی نظیره .دوست دارم
sama
27 شهریور 91 0:56
سلام عزیزم . بله چرا که نه خوشحال میشم که عکسهای تولد پسرم رو بزاری . از وبلاگ خودت برمیداری؟یا من باید برات بفرستم ؟
نی نی یان
27 شهریور 91 15:22
سلام تولد تمام این غنچه های قشنگ باغ زندگی مبارک نی نی یان به روز شدو منتظر شماست
نی نی یان
27 شهریور 91 17:59
سلام سپیده جون ممنون از لطفت خیلی هم خوشحال شدم
مامان محمد فرهام
29 شهریور 91 23:51
سلام وب تون عالی میشه راهنمایی کنید چطوری این تم ها رو باید تهیه کرد


سلام. الان می یام.
مامان محمد فرهام
29 شهریور 91 23:55
باتبادل لینک موافقید ممنون
مامان ساناز
14 مهر 92 21:26
با تبادل لينك موافقيد
هم نفس
3 اسفند 92 13:51
سلام ماهناز ومهدیار یعنی من و همسرم یه کلبه کوچیک وگرم همراه با صمیمیت داریم به اسم هم نفس خوشحال میشیم یه سری هم به ما بزنید.. منتظرتون میمونیم.. یا حق.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد