وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

کودک من

شلوار

جشن تولد آرتین جان با تم خرس پوه

1391/7/7 8:22
نویسنده : وبلاگ کودک من
10,948 بازدید
اشتراک گذاری

جشن تولد آرتین جان با تم پو

خوش آمد گویی در ورودی

کارت دعوت

کارت تشکر

کارت نوش جان

لیبل نوشابه ها

تزیینات

 

گیفت بچه ها: شامل برچسب پو و توتک (شانسی)

 

کتاب خاطرات:

کیک شب اول: اونطوری نبود که سفارش داده بودم.

کیک شب دوم: بعد از کلی قر زدن سر قناد کیک دوم کمی شبیه پو شد

 

خوراکیها و میز شام:

شام شب اول

شام شب اول

شام شب دوم

با تشکر از مامان آرتین جان

http://shazdehkoochooloo.niniweblog.com/

 

لینک های مرتبط

   وسایل تولد شادی

   تولد آرتین

  تولد آرتین 2

  تولد امیر حسین

تولد یزدان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
3 مهر 91 23:03
ممنون عکسهای تولد آرتینم رو گذاشتید. وبلاگ جالبی دارید.
خانمی
4 مهر 91 13:25
اختیار داری سپیده جان......فقط بگو عکسا رو چه جوری بهت بدم...فکر نکنم از توی وبلاگ بتونی برداری
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد