وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

کودک من

شلوار

طرز درست کردن آش دندونی

1391/8/25 12:21
نویسنده : وبلاگ کودک من
24,925 بازدید
اشتراک گذاری

مواد لازم :

گندم پوست کنده 1 لیوان - نخود 1 لیوان - لوبیا سفید 1 لیوان - عدس 1 لیوان - لوبیا قرمز 1 لیوان - لوبیا چیتی 1 لیوان - پیاز داغ مقدار زیاد - آب گوشت و یا آب قلم به مقدار لازم - نمک و ادویه به مقدار لازم

طرز تهیه :

تمام حبوبات را از دو روز قبل در آب خیس می کنید و مدام آبش رو عوض می کنید و تمام حبوبات را جداگانه می پزید و بعد از پخت با آب گوشت و یا آب قلم مخلوط می کنید. گندم را هم اضافه همراه با پیاز داغ و ادویه های مورد نیاز . آنقدر باید بجوشد تا اش لعاب بکند. بعد از آن با کشک و پیاز داغ و نعنا داغ تزیین می کنید.

ادامه مطلب مدلهای آش دندونی که مامانهای عزیز زحمت درست کردنشون رو کشیدن

مواد لازم :

گندم پوست کنده 1 لیوان - نخود 1 لیوان - لوبیا سفید 1 لیوان - عدس 1 لیوان - لوبیا قرمز 1 لیوان - لوبیا چیتی 1 لیوان - پیاز داغ مقدار زیاد - آب گوشت و یا آب قلم به مقدار لازم - نمک و ادویه به مقدار لازم

طرز تهیه :

تمام حبوبات را از دو روز قبل در آب خیس می کنید و مدام آبش رو عوض می کنید و تمام حبوبات را جداگانه می پزید و بعد از پخت با آب گوشت و یا آب قلم مخلوط می کنید. گندم را هم اضافه همراه با پیاز داغ و ادویه های مورد نیاز . آنقدر باید بجوشد تا اش لعاب بکند. بعد از آن با کشک و پیاز داغ و نعنا داغ تزیین می کنید.

 

 

 آش دندوني

 

 

 

 

کودک من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان پریسا
14 مهر 91 14:43
ممنون سپیده جون دست گلت درد نکنه. بنابراین هم استانی هم هستیم
آيناز
16 تیر 93 12:59
سلام دستتون درد نكنه واقعا عالي و محشر مررررررررررسسسي
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد