وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

کودک من

شلوار

آموزش دامن توتوی کوتاه

1391/8/8 13:59
نویسنده : وبلاگ کودک من
153,105 بازدید
اشتراک گذاری

تولد آرشیدا خورشید آریایی

 این دامن هیچ نیازی به دوختن نداره

اول خرید پارچه ارگانزا یه تور ساده آهار زده و کش یک سانتی

(توی اهواز من این پارچه رو متری 2000 خریدم از امام)

اول کار که دو متر و نیم پارچه خریدم یک متر سفید یک متر ونیم صورتی که کم بود چون من پرچین دوست داشتم باشه پس دو متر دیگه بعد دوباره بهش اضافه کردم.

تقسیم پارچه از عرض همون قسمتی که کش نمی آد وگرنه دامن تون لوله میشه بالا

عرض پارچه رو 7 سانت و طول پارچه رو 45 سانت گرفتم که بعد از گره نصف میشه یعنی بلندی دامن حدود 22 میشه برای دختر کوچولوی من که 9 ماهشه خیلی بلند بود که دلمون نیامد کوتاهش کنیم و کادو دادیمش به دوستمون پارمیس 4 ساله

آرشیدا و آموزش دامن توتو نازش

 کش به اندازه دور کمر رو به پایه عسلی یا صندلی بستیم و ...

آرشیدا و آموزش دامن توتو نازش

گره های خیلی ساده پاپیونیو ...

آرشیدا و آموزش دامن توتو نازش

 و کل پارچه دور کش گره زده میشه

آرشیدا و آموزش دامن توتو نازش

 اینم نتیجه کار که این دامن رو دوباره با کمک مامان پارمیس کوچولو پرتر کردیم که دیگه نشد ازش عکس بگیرم

 طول دامن رو دقت کنید چقدر بلنده ...

آرشیدا و دامن توتوی نازش

 ست گل سرش رو هم به همون روش در ابعاد کوچکتر

آرشیدا و دامن توتو نازش

 

این سری پارچه تور رنگی خریدیم و ... من برا دامن ٦ رنگ از هر کدوم ١ متر خریدم که دو سری ٢٨ سانت در آوردم یعنی ٥٦ سانت  

 

آموزش دامن توتو در وب آرشیدا

آرشیدا که با تورها کلی حال کرد

آموزش دامن توتو در وب آرشیدا

تقسیم تورها

آموزش دامن توتو در وب آرشیدا

عرض 12 سانت و طول 28 سانت که نصف میشه و طول دامن حدودا 14سانت میشه چون کوتاه دوست داشتم بشه

آموزش دامن توتو در وب آرشیدا

 زدن گره ها به طور متوالی دور کش

آموزش دامن توتو در وب آرشیدا

دامن ما آماده شد واقعا دامن خوشکلی شد که توی عکس زیاد واضح نیست

دامن توتوی آرشیدا

اینم دختر ناز من با دامن فرشته

آرشیدای ناز

 تولد آرشیدا خورشید آریایی

با تشکر از مامان آرشیدا جان

http://arshidaarshida.niniweblog.com

لینک دامن توتوی بلند

http://koodakeman91.niniweblog.com/post484.php

نمونه های دامن توتو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان محمد سپهر
30 مهر 91 8:59
عزيزم خيلي قشنگ بود مباركش باشه
سارا(مامان یسنا کوچولو)
21 آبان 93 13:45
سلام عزیزم.خیلی دوست دارم واسه تولد دخترم از این دامن درست کنم.اما نمیدونم میتونم یا نه.توی وسایلی که تو عکس اول هست اون ربان و اینا واسه چی استفاده شده؟ممنون میشم راهنماییم کنید.
وبلاگ کودک من
پاسخ
سلام عزیزم. درست کردن این دامن خیلی راحته و اون روبانها صرفا برای تزیین دامن هست. می تونید یه گل بزرگ درست کنید و جلو دامن بزنید. عکسهای دیگر رو برای نمونه ببینید.
مامان فرزانه
28 دی 93 0:28
سلام مامان ساجده جان بعضی وقتا سخته که بچه هامون رو ببریم آتلیه و ازشون عکس بگیریم یه پیشنهاد برات دارم عکس دختر خوشگل و نازتون رو به ایمیلم بفرست تا برات تبدیل به عکس آتلیه ای کنم هزینه هرعکس 5 تومنه بعد از دیدن عکسها مبلغ رو واریز کن اشانتیون کارمم یه کلیپ خوشگل از عکسایی که فرستادیه میتونی امتحان کنی به امتحانش می ارزه نمونه کارامم تو وبلاگم هس البته خیلی از دوستان اجازه ندادن عکساشون رو بزارم منتظرتم دوست خوبم f.ebrahimi32@yahoo.com
بیتا
4 آبان 97 21:01
سلام من برای دختر پنج ماهه با قد دامن ۱۷ و کمر ۴۰ سانت بنظرتون چند متر تور لازم هست.پرچین و عرض هر نوار توری رو چقدر بگیرم. توی هر دامن حدودن چند تا نوار استفاده میشه
مهین
14 آبان 97 15:37
سلام خسته نباشید میخواستم بپرسم این دامن های توتو که دو طبقه ای با دو رنگ چطوریه دوبار کش گذاشتین ممنون میشم توضیح بدین
وبلاگ کودک من
پاسخ
سلام. خیر دو طبقه نیست. تعداد تورها زیاد هستن و به نظر دوطبقه می یان
زهرا مامان آنیسا
28 آبان 97 8:55
سلام دامنتون خیلی قشنگ بود میخواستم بپرسم چقدر تور لازم برا دخترم ۳سالشه عرض تور چقدرباید باشه قد دامن چقدر 
ممنون میشم راهنماییم کنید🖒تشویق
وبلاگ کودک من
پاسخ
سلام. پارچه فروشها رو بگید بهتون می گه. چون اندازه ها مختلفه
ساغر
23 بهمن 97 11:16
برای دختر ۷ ساله هم میشه اینو درست کرد؟
 
وبلاگ کودک من
پاسخ
سلام. بله 
زینب
5 تیر 98 11:51
ممنونم خیلی به دردم خورد دختر منم نزدیک هشت ماه و نیمه شه میخوام برای جشن دندونیش این دامن رو آماده کنم.خیلی خوب توضیح دادید.خدا به خودتون و خانوادتون سلامتی بده انشاله
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد