وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 12 سال و 1 روز سن داره

کودک من

شلوار

جشن تولد شادی خانم با تم خرس پوه

1391/5/15 8:37
نویسنده : وبلاگ کودک من
11,434 بازدید
اشتراک گذاری

وسایل تولد شادی جان با تم پو

کارت دعوت

کیک

خوش آمدید

ریسه

شمع تزیینی

دی وی دی لیبل دار

کتاب برای مهمان کوچولوها

کیف سی دی

ساک گیفت

میز گیفت

پیاله و قاشق فالوده

 

دستمال سفره

بیسکویت تک تک

کارت تشکر

لباس شادی جان

توتوی شادی

گل سر و تاج

تاج و گل

قند تزیینی

لینک های مرتبط

 وسایل تولد شادی

 تولد آرتین

تولد آرتین 2

تولد امیر حسین

تولد یزدان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

الهام مامان آوینا
1 آبان 91 1:08
سلام سپیده جون . دل به دل راه داره . من هم همینطور دلم برای تبریک تولد ساجده جون تنگ شده بود . نت دم دستم نبود و با تاخیر بهتون تبریک گفتم....
مامان طلایی
1 آبان 91 1:40
چه باسلیقه... من که خیلی لذت بردم از این همه هنرمندی مامان شادی جوون سپیده جوون مرسی خیلی جالب بود عزززززززززییییییییییییییییییییییییییییییزززم
مامانی محمد طاها
23 تیر 92 15:11
سلام سپیده جون منم میخوام برا پسرم تولد با تم پو بگیرم ولی منطقه ای که ما هستیم چیزی به اسم پو پیدا نکردم البته برف شادی و به تولدت مبارک و لیوانهاش رو بعدی کلی گشتنو مغازه ها رو زیرو رو کردن پیدا کردم حالا ازتون خواهش میکنم اگه میشه آدرس این مامانهائی که تولد پو گرفتن رو بهم بدین تا ببینم میتونم چه کار کنم مثلا بشقابش کاملا نایاب دارم دیونه میشم 15 رمضان هم تولدش


سلام. http://koodakeman91.niniweblog.com/post1729.php

سلام خانمی. این لینک برو و اخر همین لینک تمام پستها و تولدهای با خرس پوه رو گذاشتم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد