وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

کودک من

شلوار

طرز تهیه سوپ کودک

1391/2/5 18:02
نویسنده : وبلاگ کودک من
8,314 بازدید
اشتراک گذاری

مواد لازم :

 ران مرغ (سرشار از آهن) یا سینه مرغ(سرشاز از پروتئین) یا یه تکه گوشت و یا گوشت چرخ شده.

پیاز

 برنج ۲ قاشق سوپخوری

هویج ۱عدد

نخود سبز ۲ قاشق

سیب زمینی ۱ عدد کوچک

گوجه فرنگی ۱ عدد کوچک

جعفری خرد شده ۱ قاشق

محصل

طرز تهیه :
ابتدا مرغ را به همراه برنج و هویج خرد شده و نخود سبز را می گذاریم بپزد سپس با حرارت کم وقتی نیم پز شد سیب زمینی خرد شده و جعفری را به آن اضافه کرده می گذاریم تا کاملاً سوپ ما جا بیفتد و آماده خوردن شود. و در آخر کوجه را رنده و به مئاد اضافه می کنیم.

می توان اول لعاب سوپ را به نوزاد داد و تا مدتی این کار را ادامه داد و بعد از آن می توان مواد را در حلیم کوب و یا میکسچر گذاشت و به نوزاد داد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

نسترن
4 اردیبهشت 91 15:40
آخی چه خوشحال شدم که خوشحالت کردم. بوووووووس
مسافران آسمانی
5 اردیبهشت 91 10:10
سلام ممنون از وبلاگتون... امیدوارم بعدا مطالب بیشتری بنویسید... با اجازه میخوام شما رو لینک کنم...
مهتاب
5 اردیبهشت 91 12:03
────(♥)(♥)(♥)────(♥)(♥)(♥) _ ──(♥)██████(♥)(♥)██████(♥) ─(♥)████████(♥)████████(♥) ─(♥)██████████████████(♥) ──(♥)█████LOVE.███████(♥) ────(♥)████████████(♥) __ ──────(♥)████████(♥) ────────(♥)████(♥) __ ─────────(♥)██(♥) ───────────(♥) سلام خانمی مرسی از حضور سبزت
مسافران آسمانی
5 اردیبهشت 91 16:48
ممنون که بهمون سرزدین سپیده جون با اجازه لینکتون کردم...
مامان طاها
5 اردیبهشت 91 17:15
سلام دوست خوبم.ممنون از اطلاعات مفیدت.خاله جون به وبلاگ پسر من هم تشریف بیارید
مامان ال آی
5 اردیبهشت 91 17:28
وای چه وبلاگ خوشمزه ای
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد