وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

کودک من

شلوار

گوشت قلقلی ( 11ماهگی)

1391/8/5 11:37
نویسنده : وبلاگ کودک من
1,630 بازدید
اشتراک گذاری

مواد لازم :

گوشت چرخکرده - پیاز - تخم مرغ - نمک و زرد چوبه

گوشت و پیاز و نمک و زردچوبه رو با هم خوب ورز میدم بعد به شکل گرد و خیلی کوچولو در میارم تو ماهی تابه با روغن زیتون کمی سرخ میکنم بعد در ماهی تابه رو میگدارم با شعله کم خوب بپزه و از حالت برشته ای در بیاد تا خوردنش واسه بچه ها راحت باشه بعد تو یک بشقاب سفید گوشت ها رو با کمی ذرت شیرین و نخود فرنگی و سس گوجه تزیین میکنم چون رنگ و برنگه بچه ها خیلی دوست دارن از روی کنجکاوی هم که شده میخورن بعضی وقت ها هویچ رو عدسی ریز میکنم مثل نخود و ذرت گرد بشه اونم پخته میگذارم کنار بشقابش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد