وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

کودک من

شلوار

آموزش تصویری جعبه

1391/9/20 23:18
نویسنده : وبلاگ کودک من
9,869 بازدید
اشتراک گذاری

شاید این جعبه برای گذاشتن گیفتها جالب باشه. تنها چیزی که برای درست کردنش نیاز دارید 1 ورقه کاغذ مربعی شکل است و اگر بخواهید سر آن رو درست کنید به 2 ورقه کاغذ مربعی شکل نیاز دارید.

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

شاید این جعبه یه گیفت دستی خوبی باشه که می تونید اونو با روبان تزیین کنید. راههای زیادی برای تزیین این جعبه وجود داره . در آخر هم یه کارت زیبا می تونید روی اون بزنید.

 آموزش تصویری جعبه ستاره ای

آموزش تصویری جعبه گیفت مستطیلی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد