وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

کودک من

شلوار

طرز درست کردن ژله پرتقالی رنگین کمان

1391/9/6 12:28
نویسنده : وبلاگ کودک من
42,815 بازدید
اشتراک گذاری

کودک من

اول از همه میوه رو از وسط نصف کنید و محتوای داخلش رو بیرون بیارید. میوه هایی که می تونید انتخاب کنید می تونه شامل پرتقال و لیمو باشه. می تونید محتوای داخلش رو آب بگیرید و برای درست کردن ژله ازش استفاده کنید.

کودک من

کودک من

از رنگهای مختلفی برای این ژله می تونید استفاده کنید. رنگهایی مثل سیاه - آبی - زرد - قرمز و بنفش تو کار خوب در می یان . طبق دستوری که روی پاکت ژله نوشته مراحل رو انجام می دیم و یه ذره که سرد شد ژله رو داخل میوه مورد نظر می ریزیم. تو یخچال می زارید تا خودش رو بگیره بعد اونو از وسط نصف می کنید. به همین سادگی

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

البته همین کار رو هم با توت فرنگی می شه انجام داد

کودک من

اینم یه نمونه از تزیین میوه رنگین کمان

کودک من

برای جشنی که با تم رنگین کمان باشه ایده خوبیه و بچه ها اونو دوست دارن. شامل میوه هایی مثل اناناس - خربزه - توت فرنگی - موز و هر چیزی که دوست دارید مثل رنگین کمان بشه

لینکهای مربوط

طرز درست کردن ژله خورده شیشه

طرز درست کردن ژله رنگین کمان

نمونه های ژله رنگین کمان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد