وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

کودک من

شلوار

جشن تولد آرشام جان با تم زنبور

1391/6/24 9:40
نویسنده : وبلاگ کودک من
24,754 بازدید
اشتراک گذاری

جشن تولد آرشام جان با تم زنبور

عسل زنبوری

آرشام زنبوری

عکسی که روز شاسی زدیم

عسل جون

کارت دعوت زنبوری

 

کارت دعوت

کیک تولد زنبوری

کیک تولد زنبوری

تزیینات روی دیوار

تزیننات

جایگاه آرشام زنبوری

جایگاه زنبوری

تاج آرشام

تاج

گیفت بچه ها

 

گیفت

گیفت بزرگترها

گیفت

دفتر یادگاری و خودکار

دفتر خاطرات

سالاد الویه

اولویه

تنقلات

تنقلات

زنبور تخم مرغی

زنبور تخم مرغی

تزیینات

چاقوی کیک

چاقوی کیک

نی نوشابه و خلال دندان

نی و خلای دندان

تاج بچه های مهمان

تاج زنبوری

اسپند تزیین شده

اسپند زنبوری

هدیه مامان و بابا

هدیه زنبوری

با تشکر از مامان آرشام جان

http://arsham89.niniweblog.com/

لینکهای زنبوری

تولد نیلوفر

تولد محمد یاسین

تولد نیایش

تولد علی کوچولو

تولد محمد رهام

تولد آراد

تولد امیر مهدی

تولد آرشام

 تولد مهتا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان توتی و عسل شیرنش
9 آبان 91 17:48
سلام سپیده جون من سفره توت فرنگی میخوام از کجا میتونم پیدا کنم گلم خیلییییییییی ممنون میشم از راهنماییت گلم
فروش وی پی ان و ساکس وسیسیکم
10 آبان 91 7:26
سلام تبریک میگم وب قشنگ وزیبایی دارید به وب من هم سر بزنید هرچی بخوایین داره مثلا فیلتر شکن و کلی نرم افزار وسخت افزاری کامپیوتر وگوشی دیگه جدیدترین اهنگهای از تمامی خواننده های ایرانی وخارجی وبیوگرافی خواننده وبازیگر ایرانی وخارجی وجدیدترین فیلم های ایرانی وخارجی وسریال بازم اگه چیزی خواستین تو وب نبود اطلاع بدین براتون بزارم یا بفرستم تو ایمیل تون خلاصه سعی بر این داریم که کم کسر نذاریم اگه دوست داشتین وب منو لینک کنید بعد ماهم وبشمارو به صورت اتوماتیک لینک مکنیم خوب کافی تا خسته نشدین از این همه نوشتن
مامان پرنیا
10 آبان 91 10:28
سلام سپیده جون اول از تون تشکر می کنم که خیییییلی بهتون زحمت دادم بعدش من توی نی نی سایت عضوم فقط بلد نیستم چطوری باید چت کنم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد