وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

کودک من

شلوار

پاکت کاغذی فیلی

1391/6/1 9:27
نویسنده : وبلاگ کودک من
5,805 بازدید
اشتراک گذاری

اینم یه گیفت فیلی برای عزیزانی که می خوان تولد فیلی بگیرن.

 پاکت فیلی که باید بچه ها بهم بچسبونن تا یه پاکت فیلی درست بشه.

 

 

اینم یه گیفت فیلی برای عزیزانی که می خوان تولد فیلی بگیرن.

پاکت فیلی که باید بچه ها اینو رو بهم بچسبونن تا یه پاکت فیلی درست بشه.

دقت کنید تن فیل یه پاکته که جز تصاویر نیست. می تونید یه پاکت کاغذی رو تهیه کنید و این شکل ها رو پرینت بگیرید و به عنوان گیفت به بچه ها بدید. اونها هم با قیچی شکل ها رو می برن و به پاکت کاغذی می چسبونن. هر کسی از دوستان خواست فایلشو در اختیارش می زارم.

کودک من

 

اینو هم یکی از کوچولوهای 5 سالمون درست کرده

کودک من

تولد فیلی

تولد رادین

ایده های جشن تولد با تم فیل

 

عروسک کاغذی پرنده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

پاپ آپ
16 آبان 91 10:35
با کلیک بر روی لینک زیر به راحتی و فقط با قرار دادن بنر ما در سایت خود کسب درآمد کنید http://www.iranpopup.com/?page=customer_signup&refer=farba1361
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد