وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

کودک من

شلوار

عروسک کاغذی پرنده

1391/8/16 14:45
نویسنده : وبلاگ کودک من
8,931 بازدید
اشتراک گذاری

 این نوع عروسک کاغذی پرنده هم به عنوان کاردستی برای بچه ها مناسبه و هم یه گیفت برای تم ها ی انگری برد است.

Paper Bag Bird Puppet

 

اول از همه پاکت مقوایی که تو بازار برای پر کردن چیزهایی مثل اجیل و ... بکار می ره تهیه می کنید. اگه دوست داشتید رنگ سبزش می کنید ویا می تونید ورقه سبزی روی پاکت بچسبونید و در اختیار فرزندتون قرار می دید. این شکل ها رو پرینت می گیرید و در اختیارش می زارید . باید قیچی کنه و طبق شکل بچسبونه تا یه پاپت یا همون عروسک که دستمون رو داخلش می بریم و باهاش بازی می کنیم درست بشه.

 فایلش موجوده و هر کسی خواست براش بفرستم تا بتونه پرینت بگیره.

از بالش باید دو کپی بگیرید 1 کپی هم برای دم پرنده

کودک من

کودک من

 

 

عروسک پاکتی فیلی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد