وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

کودک من

شلوار

جشن تولد پریسا خانم با تم خرگوش

1391/9/27 9:22
نویسنده : وبلاگ کودک من
11,647 بازدید
اشتراک گذاری

جشن تولد پریسا جان با تم خرگـوش

دفتر یادگاری

کلاه های خرگوشی

دستمال کاغذی خرگوشی

و خوراکی ها. شیرینی خونگی

کشک بادمجان خرگوشی

سالاد ماکارونی خرگوشی

کیک سیب زمینی

 

پفک هندی همراه با خرگوش کوچولو

 

میوه ها همراه با خرگوش کوچولو

 

جعبه های خرگوشی هدیه برای بچه ها (درست کردن این ها خیلی زمان برد).

 

این نمای بالای جعبه

 

و هدایای درون جعبه ها

لیوان همراه با لیبل های خرگوشی که اسم پریسا هم دارن

 

نی های هویجی با خرگوش کوچولو

 

این هم نمای کلی از میز پذیرایی

 

شمع خرگوشی

 

و سر انجام کیک خرگوشی که با دیوار کوب ست شد مژهبغل

 

 میخواستم غذا روی میز سرو بشه (سلف سرویس) اما زن عمو پیشنهاد داد این مدلی سرو کنیم . من هم قبول کردم. متفکر

پریسا همراه با دوستاش

 

 

 

 

 

 

با تشکر از مامان پریسا جون

http://parisajoon.niniweblog.com

 

لینک تولد خرگوشی ها

 

تولد امیر مهدی

 

ایده های تولد خرگوشی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان پریسا
20 آبان 91 23:48
ممنون سپیده جان
مامان طلایی
21 آبان 91 6:44
وای سپیده جوون هربار میام وبلاگتون کلی ایده میگیرم و ممنون که در همه موارد مطلب میذاری... مثل تو پیدا نمیشه عزیزم...ان شاا... همیشه موفق باشی. پروانه کوشولو رو هم ببوسش.
خانمی
21 آبان 91 10:49
سپیده جون عکسای جشن تولد دخترمو واست فرستادم
من
13 خرداد 92 11:43
چه مامان با سلیقه ای آفرین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد