وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

کودک من

شلوار

جشن تولد ماهرخ جان با تم انگری برد

1391/8/25 9:24
نویسنده : وبلاگ کودک من
12,184 بازدید
اشتراک گذاری

جشن تولد ماهرخ خانم با تم انگری برد Angry Bird

کودک من

اینها کارت دعوتایی هستن که داخلشون یه حلقه دی وی دی

که توش کلیپ عکسهای ماهرخ جون که ماهکم تو این کلیپ از مهموناش دعوت میکنه به تولدش بیان

کودک من

 اینم گیفت مهمانها هست که دو دسته بود:دخترونه و پسرونه

 تو گیفت دخترا یه ست کیف پول کش مو و گل سر و شکلات و بادکنک بود

 تو گیفت پسرا یه بسته مداد رنگی ۶تایی انگری بردز و بادکنک و شکلات

 که داخل ظرفشم پر بود از پوشالای دخترونه و پسرونه

کودک من

 این هم برگه یادگاری دخترم که خودم درست کردم

 مهمانهای عزیز تو این برگه واسه دخترم یادگاری نوشتن و این برگه ها ر قایم میکنم که دخترم تو ۱۸ سالگی اون بخونه

کودک من

کودک من

واسه پذیرایی تصمیم گرفتیم میوه و شیرینی وپاپ کورن و عصرانه بدیم

  که عصرانه  ساندویچ سرد و نوشابه بود

کودک من

کودک من

 این هم از کاپ کیک ها که البته اون طور که میخواستم نشد

 1 واسه یه ساله شدنم و عکس خودم و انگری بردز هم روی هر کاپ کیک بود

کودک من

 یه سری نقاشی آماده انگری بردز تهیه کردم که بچه ها تو مهمونی سرگرم بشن و مشغول رنگ آمیزی که ماماناشون راحت باشن

کودک من

اینم ریسه تولد

کودک من

 اینم خونه مامان جونی بعد از تولد

کودک من

 این ریسه تولد دخترم که شامل پرچم های رنگی و عکس ماهرخ جون و انگری بردز و ۱که نشان دهنده  یکسالگی دخترم و تولدت مبارک انگلیسی هست

کودک من

 این هم ریسه عکسهای دخترم از تولد تا ۱۱ ماهگی که هر ماه ازش گرفتم

کودک من

اینم کارت خوشامد گویی مهمانها

کودک من

 با تشکر از فاطمه خانم

http://www.mahrokhjoonam.blogfa.com/

لینکهای مربوطه

 لینک عروسک پرنده کاغذی برای گیفت

 دانلود تزیین بادکنک با تم انگری برد

 

طرز درست کردن لیوان انگری برد برای گیفت

 

ایده تولد انگری برد

 

 

 تولد پارسا

پسندها (1)

نظرات (3)

afsaneh
22 آبان 91 23:55
salam ali bud marasem faghat man un barge haye yadegario nadadim
ساغر
23 آبان 91 1:13
چه تولده نازی گرفتین فدایه فاطمه ها و ماههرخ گلم بشم
یگانه
19 دی 92 13:48
سایت شما واقعا عالی ممنون از تون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد