وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

کودک من

شلوار

طرز درست کردن عروسک انگشتی با دستکش + دانلود فیلم

1391/8/22 17:58
نویسنده : وبلاگ کودک من
8,253 بازدید
اشتراک گذاری

دوستان عزیز اگه از این پست استقبال کردید موارد دیگری رو هم می زارم . لطفا نظر بدید.

فکر می کنم برای گیفت مناسب باشه

کودک من

مواد لازم :

دستکش پلاستیکی - قیچی - چسب قوی  یا چسب چوب - چیزهای تزیینی مثل چشم و دکمه و الیاف یا همون نخ کاموا و ماژیک دائمی (منظور ماژیک وایت برد نیست)

طرز درست کردن:

اول از همه انگشتان یه دستکش پلاستیکی رو با قیچی می بریم. برای چشمهاش از چشم متحرک و یا ساده برای موهاش از کاموا استفاده می کنیم. همین طور برای بینی اش هم از دکمه می تونید استفاده کنید و به سلیقه خودتون اونو تزیین می کنید. می تونید از کوچولوهاتون بخواهید تا بهتون کمک کنن که بیشتر براشون جذاب تر بشه. اگه اونو روی انگشتتون بزارید تزیین کردنش راحت تر می شه. من که خیلی خوشم اومده . با نمک هستن. نظر شما چیه ؟

کودک من

محصل

دانلود درست کردن عروسک انگشتی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان نخودی
22 آبان 91 18:52
سلام خانومی گویا تو وبلاگ ما نظر گذاشته بودین واسه تولد امیر مهدی من الان نظرتونو دیدم خوشحالم که تولد پسر ما رو برای گذاشتن تو سایتتون انتخاب کردین
مامان سبحان جون
23 آبان 91 0:07
خیلی بانمک هستن منم درست میکنم خوشم اومد
نرگس
7 بهمن 91 21:35
خیلی جالب هستن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد