وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 12 سال و 1 روز سن داره

کودک من

شلوار

برندگان مسابقه شماره 5 (بهترین ژست)

1391/8/24 10:27
نویسنده : وبلاگ کودک من
2,323 بازدید
اشتراک گذاری

با تشکر از دوستان عزیزی که در مسابقه شرکت کرده اند و عزیزانی که رای داده اند.

همونطوری که قبلا گفتم این مسابقه بدون تبلیغ بوده و دوستان به سلیقه خودشان شخص مورد نظر را انتخاب کرده اند.

جوایز برندگان به وبلاگشان ارسال خواهد شد.

نفر اول : عکس شماره 9 سبحان جان

http://www.sobe.niniweblog.com/

نفر دوم : عکس شماره 19 رهام جان

http://www.natanaeil-1390.niniweblog.com/

نفر سوم که دو نفر هستند

عکس شماره 13 مهدیار جان

کودک من

http://mahdiyar-a.blogfa.com/

و عکس شماره 32 درسا جان

http://babymylove.niniweblog.com/

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

مامانی درسا
23 آبان 91 3:20
سلام سپیده عزیز ..... راستش با این همه عکسای خوشگل آتلیه ای فک نمیکردم عکس درسا که توی خونه گرفته شده بود و یه جورایی آتلیه مامان بود برنده شه ..... ممنون از دوستان و ممنون ازشما ..... هر چهار نفر مبارکشون باشه
دختر کویر
23 آبان 91 7:30
پس چرا عکسی که من انتخاب کردم انتخاب نشد
شکوفه
23 آبان 91 9:07
www.natanaeil-1390.niniweblog.com
مامان سيد محمد سپهر
23 آبان 91 9:09
سلام سپيده عزيز امكانش هست بگين هركدام از برنده ها چقدر راي داشتن؟واينكه چطور كساني كه به محمد سپهر راي دادن زير نظرات نوشتين قبلا راي اشان محسوب شده .فكر نكنم كسي آنقدر بي كار باشه كه چند بار مراجعه كنه.من كه قانع نشدم.


با سلام. خانمی ای پی ها مثل هم بودند.
مامان سيد محمد سپهر
23 آبان 91 9:10
به برنده ها هم تبريك مي گم
سمیرا،مامان آریامهر
23 آبان 91 10:20
به به سوبی جونم برنده شد .تبریک میگم عزیزم کاش آریامهرم برنده میشد دیگه بیشتر میچسبید
مامان سبحان جون
23 آبان 91 10:48
هورااااااااااااااا ممنون سپیده جون دست همه درد مکنه که به گل پسریم رای دادین
نی نی چوچولوی مامان و بابا
23 آبان 91 11:47
سلام خانوم...شما هم با افتخار لینک شدید.ممنون
مامان آوا
23 آبان 91 12:15
وبلاگ فعالي دارين بهتون تبريك ميگم به خاطر زحماتي كه واسه ني ني ها ميكشين بهتون خسته نباشيد ميگم
یکی یه دونه پسر بابا
23 آبان 91 12:58
سلام به برنده ها تبریک میگم.اما خداییش تبلیغم کرده بودید دیگهههه . حالا جایزه شون چی هست گفته بودی بعد از مسابقه اعلام می کنی!!!ایشالا مبارکشون باشه .


سلام. خداییش من گفتم تبلیغ نکنند و اعلام کردم که به سلیقه خودتون انتخاب کنید و کاری به تبلیغات نداشته باشید. شارژ ایرانسل که زودتر به دستشون برسه
مامان سيد محمد سپهر
23 آبان 91 14:08
گلم همكارام بودن كه از وب خودشون ولي سيستم من راي دادن. آخه اونا هم مي خواستن به من بگن تاج سر را دوست دارن.مهم نيست
مامان آمیتیس
23 آبان 91 15:00
سلام سپیده جون. بخدا نمیخوام انتقاد کنم اما به نظر من اگه برای مسابقه تبلیغ میکردیم خیلی بهتر بود. چون اینطوری یه سری خصوصی تبلیغ میکنن و رای جمع میکنن اونوقت حق دیگران ضایع میشه.....


سلام. من اعلام کردم که بدون شناخت و به سلیقه خودتون رای بدید.
مریم مامان عسل
23 آبان 91 16:58
سلام سپیده جون. مرسی از مسابقه ی خوشگلت. ژستایی که انتخاب شدن واقعا قشنگن. راستی من عکسای تولد عسلو گذاشتم. اگه پسندیدید ثبت کنید.
مامان ظریفه
24 آبان 91 0:08
سلام سپیده جان. میدونم که تمام تلاشت این بود توی این مسابقه در حق کسی اجحاف نشه ولی متاسفانه واقعا شد.

نمیخوام آیلین خودمو بگم ولی انصافا به نظر خودت مثلا در حق عکس شماره 16 ناحقی نشد؟؟؟؟

عکسایی که واقعا میتونستن نفر اول بشن 15 یا 16 یا 17 یا 19 یا 20 یا 27 میتونستن باشن یا عکس شماره 9 ؟؟؟؟؟
اونم تو مسابقه ای با عنوان بهترین ژست؟؟؟؟

مطمئنم که همه این نظرات واقعی نمیتونه باشه و صد در صد تبلیغات پنهانی بوده.

از این 4 نفر واقعا رهام جان عکسش قشنگه. باید حق رو گفت.
به آدرس آی پی هم اعتماد نمیشه کرد چون با داشتن یه ساکس یا وی پی ان میشه با انواع آی پی به اینترنت کانکت شد.

به هرحال ممنون از زحماتت گلکم.


سلام. کاملا حق با شماست.
مهدیار
24 آبان 91 0:32
سلام سپیده جون خسته نباشی واقعا من اصلا فکر نمیکردم مهدیارم برنده بشه خود من اصلا نمیتونستم انتخاب کنم واقعا عکسا قشنگ بودن به همه ی گل ها یی که شرکت کرده بودند تبریک میگم به نظز من همه برنده بودند چون عکسا واقعا قشنگ بودند
مامانی درسا
24 آبان 91 3:36
خصوصی داری عزیزم
شکوفه
24 آبان 91 8:37
سلام سپیده جون این وبلاگ رهام هست پس چرا جایزه رو ارسال نمیکنید
natanaeil-1390.niniweblog.com


سلام. ارسال شد.
شکوفه
24 آبان 91 8:44
راستی سپیده جون تو که خودت تو وبلاگ رهام برام نظر گذاشته بودی تو مسابقه شرکت کنه سیسمونیشم تو وبلاگت گذاشته بودی چه طوری وبلاگ رهام و نداشتی عزیزم


شرمنده. اصلا حواسم نبود.
مامان ظریفه
24 آبان 91 13:44
ممنون سپیده جان. ولی اشتباه برداشت نکنیا اینو مطمئن باش هیچکس از دست شما که ناراحت نمیشه. همه میدونن شما حسابی داری زحمت میکشی. و واقعا راه حلی نیست. اگه دوباره خواستی مسابقه بزاری مثلا میتونی 3 یا 5 داور یا هیئت ژوری مطمئن به انتخاب خودت داشته باشی که کاملا بیطرف رای بدن. و رای هر کدومشون مثلا 5 رای محسوب بشه. اینجوری شانس کسایی که واقعا مستحق برنده شدن هستن بالا میره و کسی هم نمیتونه اعتراضی به رای واوران داشته باشه. این تنها چیزی بود که به ذهنم رسید. مرسی خانومم.
مامان تسنیم سادات
24 آبان 91 15:14
سلام و خسته نباشید سپیده خانم عزیزم ..... منم با نظر دوستان موافقم خیلی قشنگتر از این عکسهای انتخاب شده وجود داشت منم دیدم بعضی از دوستان تبلیغ می کردن .....
مامان امیر مهدی (سوده)
26 آبان 91 10:00
سلام گلم به نظر من که اصلا رایها عادلانه نبود و تبلیغات هم صورت گرفته بود بهر حال ممنون از زحماتتون این مسابقه هم مثل نی نی خواب الود بود که واقعا تو اون مسابقه هم حق امیر مهدی من ضایع شد.....


سلام. اعلام کردیم که هنگام رای دادن به سلیقه خودتون رای بدید. دیگران نباید به تلیغات می رفتند. با اینحال گذاشتن این مسابقات فقط جنبه سرگرمی برای من داشت و دوست داشتم البومی از کوچولوها رو داشته باشم ولی دوست ندارم باعث ناراحتی دوستام بشه و احتمالا دیگه مسابقه ای نزارم.
شکوفه
7 آذر 91 10:05
سلام سپیده جون آره اومده بود ببخشید یادم رفته بود خبر بدم بهت
صفورا مامان آوا
13 آذر 91 11:09
منم با مامان ظریفه موافقم فقط رهام تو این چند نفر انتخابش منطقی بوده
در ضمن فکر می کنم قوانین مسابقه اینه که عکس آتلیه ای باشه حتما!!!


سلام. حق با شماست. اتلیه خانگی هم مورد قبول بود.
الهه مامان ساینا
22 آذر 91 3:24

سلام عزیزم یه سوال ؟؟؟


شما دیگه مسابقه نمیذارین ؟؟؟


فقط بچه های نی نی بلاگی باید شرکت کنن یا بلاگفایی ها هم میتونن ؟؟؟


مرسی





با سلام. از مسابقه که خیلی دوست دارم بزارم ولی دوست هم ندارم باعث دلخوری دوستان بشه. ایشالله موضوع جالبی دستم رسید حتما می زارم.
البته همه می تونن شر کت کنن.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد