وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 12 سال و 1 روز سن داره

کودک من

شلوار

جشن تولد بردیا جان با تم زنبور

1391/8/23 9:12
نویسنده : وبلاگ کودک من
10,389 بازدید
اشتراک گذاری

جشن تولد بردیا جان با تم زنبور

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کیک زنبوری

کودک من

کودک من

اینم گیفتایی که مابه مهمونادادیم البته همراه باعکسای بردیا که بابایی ازش گرفته بود:

کودک من

میزعصرانه که شامل کوکوی سبزی-کوکوی سیب زمینی-ژله-سالادالویه-سالادکاهو  واسنک بود

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

با تشکر  از مامان بردیا

http://bardiaahmadian.blogfa.com

تولد زنبوری ها

تولد نیلوفر

تولد محمد یاسین

تولد نیایش

تولد علی کوچولو

تولد محمد رهام

تولد آراد

تولد امیر مهدی

 تولد آرشام

تولد مهتا

تولد امیر حسین

تولد یکتا

 طرز کشیدن زنبور

 نمونه اول

 نمونه دوم

 

 مدل لباس زنبوری

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سارا
25 آبان 91 19:04
بچّه هاي خوب و قشنگي داريد. به وب من وخواهرم سري بزنيد ونظر بدهيد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد