وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من12 سالگیت مبارک

کودک من

شلوار

آش دندونی آوینا جان

1391/8/27 16:33
نویسنده : وبلاگ کودک من
6,128 بازدید
اشتراک گذاری

آش دندونی آوینا خانم (دانک)

ما به آش دندونی دانک می گوییم.

دانک

برای آوینا دانک رو درست کردم و کنارش یه کارت گذاشتم

کارت دندونی

کارت دندونی 2

مواد تشکیل دهنده : نخود سیاه - گردو - نخود زرد- گندم - عدس- بادام

برای منطقه استان مرکزی هست این اش. ضمناٌ نخود سیاه را در واقع می کوبند و در نهایت لپه را از نخود سیاه بدست میارن

میز دانک ها

دانک

دانک

نخود سیاه

نخودسیاه

 

طرز درست کردن آش دندونی

 

با تشکر از الهام خانم

http://avinadokhtaregolema.niniweblog.com/

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

الهام مامان آوینا
27 آبان 91 10:23
برای منطقه استان مرکزی هست این اش. ضمناٌ نخود سیاه را در واقع می کوبند و در نهایت لپه را از نخود سیاه بدست میارن....
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد