وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

کودک من

شلوار

طرز درست کردن لیوان انگری برد برای گیفت

1391/7/1 9:05
نویسنده : وبلاگ کودک من
11,817 بازدید
اشتراک گذاری

کودک من

وسایل مورد نیاز : فوم به رنگ مشکی - فوم نارنجی رنگ - کاغذ سفید - چسب - پرهای رنگی - چشم متحرک

کودک من

1- اول کاغذ فوم مشکی رو به شکل یه نوار کوچیک برای ابروهاش درست کنید.

2- دو تا مثلث کوچک با فوم نارنجی رنگ برای منقارش هم برش بدید.

3- روی یه کاغذ سفید یه دایره بکشید و دایره رو نصف کنید.

4- از چسب قطره ای برای متصل کردن 4 یا 5 پر به پشت لیوان استفاده کنید.

5- نصف دایره رو هم وصل کنید.

6- منقارش رو هم روی لبه شکم سفیدش وصل کنید.

7- چشمهای متحرک رو نزدیک به هم وصل کنید.

8- حالا ابروهاش رو هم نزدیک به هم به شکل اخمو چسب بزنید. مثل نمونه

9- می تونید یه خط قرمز بین دو تا منقارش برای زبانش هم بکشید.

10- می تونید اسم مهمانها رو پشت لیوان هم بچسبانید.

11 - و می تونید لیوان رو با جایزه یا آبنبات و یا چیپس و تنقلات پرکنید و به عنوان گیفت استفاده کنید.

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

لینک های انگری برد

دانلود تزیین بادکنک با تم انگری برد

 

پرنده کاغذی برای گیفت

 

ایده تولد انگری برد

تولد پارسا

تولد ماهرخ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ني ني يان(بهاره)
29 آبان 91 13:00
salam be roozam
لیلا مامان آرمین
29 آبان 91 18:38
سلام سپیده جون خوب هستید. اسم وبلاگ آرمین توی لیست پیوندها نیست خواستم ببینم از لینک خارجش کردید؟
مامان علیرضا
30 آبان 91 10:35
سلام وبلاگ بسیار جالبی دارین بهتون سر میزنم به منم سر بزنین گرچه وب من مثل وب شما آموزشی براتون نداره
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد