وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

کودک من

شلوار

جشن تولد آرمین جان با تم باب اسفنجی

1391/7/1 9:06
نویسنده : وبلاگ کودک من
17,789 بازدید
اشتراک گذاری

جشن تولد آرمین جان با تم باب اسفنجی

کیک باب اسفنجی

تزیینات

دسر:ژله و دسر شکلاتی

برای شام هم سوفله سیب زمینی و گوشت چرخ کرده و زرشک پلو با مرغ  درست کردم که فرصت نشد عکس بگیرم.

این هم بقیه خوراکیها سالاد لبو و سالاد ماکارونی که از سالاد ماکارونی هم عکس نگرفتم.

هدیه مامان و بابا

با تشکر از لیلا خانم

http://armin87.niniweblog.com/

لینکهای باب اسفنجی

چطور یه باب اسفنجی بکشم؟

تولد مبینا

تولد امیر عباس

ایده های تولد باب اسفنجی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

باران قلنبه
30 آبان 91 13:23
سلام شما فقط اونهایی که تولدشون با تم خاصیه میزارین؟


سلام. نه هر تولدی باشه ثبت می کنیم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد