وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

کودک من

شلوار

کشک بادمجان

1391/9/6 15:00
نویسنده : وبلاگ کودک من
6,384 بازدید
اشتراک گذاری

یکی از غذاهایی که اکثرا برای جشنها درست می کنن کشک بادمجان . خیلی ها نمونه های مختلفی برای درست کردنش دارن. ادامه مطلب چند نمونه درست کردن کشک بادمجان رو گذاشتم.

بعضی از دوستان اینجور درست می کنن :

اگر کشک و بادمجون زیاد میخوای درست کنی بعد از اینکه پوست گرفتی حلقه حلقه کن و تلخی بادمجون ها رو با نمک بگیر....بعدش همه رو بریز تو یه قابلمه کمی آب اضافه کن و زیرش رو کم کن تا بپزه ....اگر دیدی ابش داره خشک میشه و هنوز کامل نپخته(جوری که راحت له بشن) کمی آب اضافه کن وقتی آبش کشیده شد و بادمجون ها هم پخته بود کمی روغن اضافه کن تا همشون تفت بخورن.......بعد کشک رو اضافه کن و دو سه تا جوش خورد خاموش کن پیاز داغ با زردچوبه درست کن و نعناع داغ همه رو قاطی کن گردو هم اگر دوست داری میریزی .

بعضی از دوستان کرمانی اینجور درست کردند:

بادمجان سرخ شده رو باسیر می ذاریم ابپز بشه گاهی چغندر خرد شده هم می ریزیم که یک کم شیرینش می کنه بعد که ابش خشک شد با همزن برقی یا کوشت کوب حسابی لهش می کنیم بعد مغز گردو میریزیم و کشک میذاریم چند دقیقه جا بیافته بعد هم نعنا و زردچوبه تو روغن یه کم تفت می دیم و می ریزیم توی کشک و بادمجانمون .

نمونه هایی که دوستان درست کردند

 کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

کودک من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد